September

Nadszedł wrzesień, a z nim szkolne sprawy. Prawdę mówiąc nie byłam gotowa na szkołę, ale chyba przez te 2 dni zmieniłam zdanie;) Można się pośmiać z koleżankami i powspominać wakacje. Jeśli chodzi o dzisiejszy zestaw: postawiłam na klasyczne spodnie i marynarkę, które połączyłam z cielistymi szpilkami. Chodzi się w nich bardzo wygodnie i pasują niemal do wszystkiego! Na zakończenie pozdrawiam dwa słodziaki z ławki: Ewkę i Monikę, od których dowiedziałam się, że czytają mojego bloga;* Mam nadzieję, że wkrótce wybierzemy się na jakąś wspólną sesję;))

fot. Ewelina

blazer – marks&spencer; t-shirt – c&a; pants – diy; heels – f&f; bag – vintage

53 thoughts on “September

  1. Ja nadal nie jestem przekonana do tego, by chodzić do szkoły xD :(

    Cudowny zestaw, wszystko mi się podoba ^^

  2. Wygladasz bardzo zgrabnie, dawno mi się tak nie podobalas jak dziś mi sie podobasz, marynarka rewlacyjna i Ty na twarzy łądnie wygladasz ;)

  3. Zgodzę się z poprzednimi wypowiedziami :). Chyba nigdy nie wyglądałaś tak dobrze :).
    Nie ma to jednak jak klasyka. Jest elegancko, ale nie przesadnie, są szpilki wydłużające nogi, jest klasyczna marynarka, stonowane kolory, torebka LV no i akcent w postaci wyraźnych paznokci. Bardzo, bardzo ładnie.

  4. toreczeczka orginalna?;> wyglądasz świetnie, już nie dziecinnie, nie staro – w sam raz <3

  5. Hej :) na Twego bloga trafiłam przypadkowo, oglądając polskie szafiarki. Niektóre stylizacje, naprawwde bardzo ciekawe i fajne. Moja dobra rada to zrób coś z włosami a zmieni sie wszystko :) pomysl o kolorze, który by potkreślił Twoj naturalny braz i oczywiscie stopniowanie ! grzywkę pocieniować i resztę przeżedzić ;)
    pozdrawiam

  6. również dołączam do zachwytów!
    powiedz mi kochana czy te buty Ci się nie zdzierają?chodzi mi o ten lakier.mam je,ale po 1 przejsciu po chodniku na obcasie zrobiło się zatarcie a po weselu już kompletnie je zajechałam.jednak wygody nie można im odmówić:D

Leave a Reply

