Violet hill

Zawsze z radością jeżdżę do Bielska-Białej. Tym razem oprócz zakupów w Sferze, postanowiłyśmy z Eweliną pójść na mały spacer i zrobić trochę zdjęć w nowym miejscu. Korzystając ze słonecznej pogody założyłam fioletowe alladynki. Lubię łączyć je z czernią i wygodnymi balerinami. Wypróbowałam również nowy trend: cieliste usta. Przyznaję, że efekt bardzo przypadł mi do gustu. Poza tym spotkała mnie miła niespodzianka. Będąc w Sferze podeszła do mnie czytelniczka mojego bloga, od której dostałam urocze kolczyki. Jeszcze raz dziękuję, było mi bardzo miło!;)

fot. Ewelina

pants – reserved; top – tally weijl; cardigan, necklace, shoes – f&f; bag – no name

+

Od pewnego czasu myślałam o zakupie jazzówek. Przeszukałam całe allegro – niestety bezskutecznie. Swoją idealną parę znalazłam w Zarze, jestem nimi zachwycona!

+

50 thoughts on “Violet hill

  1. Tak, naszyjnik jest śliczny :) Na pewno wielu spotykasz czytelników twojego bloga? A czy mogłabyś pokazać te kolczyki, które dostałaś? Z góry dzięki ;)

  2. śliczne buty, aż sama nabrałam na takie ochoty ;)
    mogę zapytać jakiej pomadki użyłaś? bardzo spodobał mi się efekt ;).
    pozdrawiam :)

  3. Mała Mi, zieluka, baśka: za jazzówki zapłaciłam 159zł

    Klaudia: dopiero pierwszy raz podeszła do mnie czytelniczka mojego bloga;) kolczyki na pewno pokażę, ale najpierw muszę zrobić im zdjęcie;)

    kajsia: te brązowe kosztowały 80-90zł

    russian_red: pomadka jest z Avonu, nazwa: pink sunrise

    Joanna: dzięki za wkręcenie;)

  4. Jak będziesz znów w bielsku napisz b. chętni bym cię poznała :)
    Może mogłabym ci przedstawić kilka fajnych miejsc zakupowych :)

  5. Było mi bardzo miło Cię poznać! :) Na żywo wyglądasz jeszcze ładniej. Szkoda tylko że śpieszyłam się na pociąg…

  6. Love your shoes. Those pants are incredible though. They look so unique and sweatpant like, but so chic at the same time. Love them.

    Your outfits keep getting better and better.

  7. Jeszcze raz dzięki za to zdjęcie kolczyków :) sorki ale musiałam wiedzieć, jak wyglądają, bo ostatnio mam bzika na punkcie kolczyków :D. Udało mi się znaleźć takie w kształcie guzików, kluczy i biedronek ;)

Leave a Reply

