What’s in my bag?

Dzisiejszy post to lekki misz masz. Kilka wczorajszych zdjęć z żywieckiego parku wzbogaciłam o zdjęcia tego, co mam w torbie. Są to małe drobiazgi typu portfel, mp3, telefon i błyszczyk. Poza tym wczoraj nabyłam nowego InStyle’a z bardzo fajnym dodatkiem w postaci bransoletki. Mała rzecz, a cieszy;) Na formspringu zarzucano mi, że nie potrafię porządnie wystylizować swoich włosów – tak, nie potrafię;) Mam bałagan na włosach i dobrze mi z tym. Poza tym zarzucano mi, że ubierając to, co lubię nie znam się na modzie. Po raz kolejny się zgadzam – nie znam się na modzie, ale coś z tej mody chcę wyciągnąć dla siebie. Może i nie wyglądam za bardzo oryginalnie, ale lubię swój styl. I nie porzucę swojego bloga, o nie!;)

fot. 1,4,5 – Ewelina; 2,3 – me

t-shirt, bag – f&f; bow – h&m; sunglasses – no name

40 thoughts on “What’s in my bag?

  1. Właśnie moda polega na tym by ubierać to co lubimy i nam się podoba i wyglądać świetnie! Dla mnie jesteś ikoną stylu i bardzo Cię lubie. Mogłabyś w następnym poście dodać zbliżenie też bransoletki, bo też się nad nią zastanawiałam ;)

    Ile stron ma ten In-Style?

    Pozdrawiam cieplutko ;)

  2. Twoje zdjęcia niby niczym się nie wyróżniają na tle innych blogów szafiarskich, ale jest w nich sztypta magii – na każdym jest Twój niesamowity uśmiech, i jaki nie byłby Twój strój, zawsze mnie w pewien sposób zachwycasz. ;) pozdrawiam!

  3. Świetna torba ;) też mam tego dużego In Style’a z bransoletką, ale czerwoną (tylko już musiałam ‘naprawić’ jeden supeł od regulacji bo się rozplątał…)

  4. Olka: dziękuję, bardzo mi miło!! zrobiłam zdjęcie, bransoletka wygląda tak: http://i36.tinypic.com/b7dq1z.png ; a InStyle ma 158 stron;)

    baśka: oo tak, musiałam zapłacić za kilka rzeczy, które kupiłam na allegro;);)

    Sanna’s land of illusion: dziękuję moja droga!!;)

    Constant: żadna moda.. po prostu chciałam podzielić się zawartością swojej torebki;)

    Dylinare: dziękuję za miłe słowa!!:)

  5. Dziękuję Ci ślicznie za zdjęcie :)
    Zastanawiałam się nad kolorem: czerwona czy czarna, ale chyba jednak czarna mnie przekonała ;)

  6. I love what’s in my bag posts! I’m so nosy. Love seeing what people carry.

    Also, I’ve never met anyone else named Paulina before. Pretty cool.

    And one more thing, if you’re looking for Chanel Jade polish, try Milani Dress Maker. It’s an exact dupe!

Leave a Reply

