Golden heart

Dzisiaj kolejny zestaw z serii “noszę to, co lubię i niczym się nie przejmuję”. Korzystam z legginsów maxymalnie. Noszę do nich dłuższe koszulki i koszule. W takich zestawach czuję się lekko i wakacyjnie. Niestety pogoda, którą mam za oknem nie nastraja pozytywnie. Jest zimno, wietrznie i najchętniej schowałabym się pod grubym swetrem;) Żałuję jednak, że za niedługo będę musiała pożegnać się z rzymiankami i powitać cięższe obuwie. Lecz myślę, że jesień będzie bardzo inspirująca i powitam ją nowym stylem – trochę szkolnym, trochę klasycznym i zobaczę, jakim jeszcze.. Jestem gotowa na eksperymenty;)

fot. Ewelina

necklace – f&f; t-shirt – diy; shirt, bag – no name; leggings – yups!; shoes – deichmann

24 thoughts on “Golden heart

  1. barbara-anastazja: ja też nie umiałabym takiej zrobić;) na szczęście udało mi się ją zamówić u jednej blogerki;)

    Kitty: cierpliwości..;)

  2. Mam baaaaardzo podobne serduszko, które zresztą mam zamiar pokazać na swoim blogu jutro. Moje jest otwierane, twoje też? Kurcze, ja też nie chcę się rozstawać z rzymiankami, ale chyba nawet znalazłam pewne rozwiązanie… niestety nie sprawdza się kiedy pada deszcz ;)

Leave a Reply

