Something new

Ostatnio razem z siostrą i mamą poczułyśmy potrzebę kupna nowych butów. Postawiłyśmy na szpilki. Ewelina marzyła o cielistych, dlatego, gdy znalazła takie w F&F i za świetną cenę, nie wahała się długo. Czarne szpilki wymarzyła sobie moja mama, a ja przeszukałam całe allegro i w końcu znalazłam. Gdy przyniósł je listonosz, mama była zachwycona;) Natomiast zakup kobaltowych szpilek był spontaniczny. Z nudów przeglądałam aukcje na allegro i gdy je zobaczyłam, nie mogłam się im oprzeć. Będą idealnie pasować do nowej czarnej sukienki i rajstop w serduszka.

black heels – allegro; nude heels – f&f; blue heels – atmosphere

Poniższe zdjęcie pochodzi z koncertu Lady Pank, na którym miałam okazję się w piątek pojawić.

Poza tym coraz częściej myślę o zrobieniu sobie tatuażu. Chciałabym, aby był to jeden wyraz – najlepiej na nadgarstku. Poniżej dwa przykładowe tatuaże, które bardzo mi się podobają!

Jesień zbliża się do nas wielkimi krokami. Coraz bardziej mnie to cieszy. Już myślę o jesiennych kolekcjach – płaszczach, wielkich szalach, grubych swetrach i wysokich butach. Poniżej zdjęcie, które niesamowicie mnie inspiruje! Dziewczyny wyglądają wspaniale i mają boskie ciuchy;)

+ piosenka, którą ostatnio słucham bez końca: Florence + The Machine “Heavy In Your Arms” ♫

30 thoughts on “Something new

  1. te cieliste są po prostu mega :)
    też myślałam kiedyś o tatuażu na nadgarstku lub na kostce.. kto wie ;)

  2. bardzo podobają mi się cieliste szpilki :)
    też bym chciała mieć tatuaż, ale trochę się boję ;p

  3. Ja mam tatuaż i wcale nie bolało, więc jeżeli chcesz to rób :) A te szpilki niebieskie świetne są :)

  4. Tatuaż to fajna sprawa, ale zastanów się czy to teraz jest dla Ciebie ważne za kilka lat nie będzie Ci się wydawało pretensjonalne.
    Buty są świetne, wziełabym wszystkie trzy pary :)

Leave a Reply

