Casual style

Po raz kolejny mam na sobie top w jaskółki – tym razem w połączeniu ze spodniami, które uszyła moja zdolna mama. W te wakacje pokochałam takie niezobowiązujące zestawy. Lubię otworzyć szafę, wyjąć jakiś top/t-shirt, legginsy/spodnie i niczym się nie przejmować;) Poza tym na blogu ma miejsce premiera nowej torby z F&F. Uwielbiam w niej to, że jest niesamowicie ogromna. Mogę chować w niej wszystko, co się da;) Będzie idealna do noszenia szkolnych książek i zeszytów.

fot. Ewelina

top, bag, shoes – f&f; pants – diy; sunglasses – allegro; ring – h&m

23 thoughts on “Casual style

  1. Kochana nie chciałabyś przyjechać w sobotę na mini spotkanie szafiarskie ? Będę ja, Caramel i Miśka. Mam nadzieję, że będziesz chciała wpaść

  2. CzekoladowyPotwor: a gdzie odbędzie się to spotkanie?? niestety tak się składa, że na tę sobotę mam już plany..

  3. czytałam twojego bloga pół roku temu i teraz i muszę powiedzieć, że bardzo wydoroślałaś :)

    ciągle jestem zakochana w topie,a teraz uwielbiam jeszcze twoją torbę!

  4. Faktycznie, torba wygląda cudownie ;). Co do spodni- przypominają mi trochę moje, naprawdę masz zdolną mamę ;). Świetny zestaw!

Leave a Reply

