New stuff & my cat

Dzisiaj prezentuję kolejne rzeczy, które udało mi się upolować w F&F. Pierwszym z nich jest złoty łańcuszek z sercem. Zauroczył mnie od samego początku, będzie idealnym dopełnieniem letnich i za niedługo jesiennych zestawów;) Kolejnym – czarny kardigan z podkreślonymi ramionami. Będzie świetnie wyglądać w otoczeniu czerni i innych zgaszonych kolorów. Ostatnim z nich – czarna sukienka z wycięciem z tyłu i ozdobną kokardą. W głowie mam już zestaw z nią w roli głównej;) Poza tym na ostatnim zdjęciu możecie zobaczyć moją kolekcję lakierów do paznokci. Wciąż mi ich mało, chcę kupować więcej i więcej.. ;)

fot. me

necklace, cardigan, dress – f&f

26 thoughts on “New stuff & my cat

  1. Mam to samo z lakierami, kupuję jak pogrzana. Wykorzystanie kota, żeby robił “za modela” – świetne ;)

  2. Napisz ceny tych cudów! Jestem skłonna jechać do innego miasta żeby je zdobyć :) Bo niestety u mnie w Tesco tylko dział spożywczy :(

  3. łańcuszek bardzo fajny! stylowy i masz racje doskonały do letnio-jesiennych stylizacji ;)

  4. Misia cudnie wyszła ! :) Ciekawa jestem zestawu z sukienką w roli głównej.
    Eh, muszę kupić sobie kilka kardiganów :)

Leave a Reply

