Party’s outfit

Dzisiaj publikuję zestaw, który miałam na sobie na Dniach Jeleśni. Zastanawiając się co ubrać, postawiłam na sprawdzone trampki i legginsy. Połączyłam je z czerwono-czarną koszulą i militarną kurtką. Całość wygląda trochę rockowo, trochę casualowo – czyli tak jak lubię;) Poza tym przez cały koncert padał deszcz, lecz Formacja Nieżywych Schabuff i inny zespół (nazwy nie pamiętam), który grał różne znane piosenki rozgrzali publiczność. Impreza się udała, a ja wróciłam do domu cała ubłocona;)

fot. Ewelina

shirt – bershka; jacket – c&a; bow – h&m; leggings – yups!; shoes – deichmann; bag – no name

28 thoughts on “Party’s outfit

  1. Mądra szafiarka!! Zapobiegliwie zrobiłaś fotki przed wyjściem, po powrocie zapewne nie byłoby czego fotografować :)

  2. ufff, mnóstwo czasu zajęło mi nadrabianie zaległości u Ciebie, ale nie mogło mnie ominąć tyle świetnych zestawień:D muszę zdecydowanie częściej do Ciebie wpadać
    p.s bosko Ci w tej grzywce

  3. bardzo fajnie wygladalas ;)
    Podobne koszule są też w męskim reservedzie, ile dalas za swoją?

  4. agatiszka: wszystko poszło do prania;)

    kieliszek: dziękuję!!;)

    pannaka: nie pamiętam już, ale chyba coś koło 60-70zł

    Mandy: wcale nie;)

  5. Great article, thanks for sharing this. I have subscribed to your RSS feed and am looking forward to reading more from you.
    Keep up the good work and don’t stop posting please.

Leave a Reply

