Je t’ aime Paris!

Nie wiem jakim cudem, ale aparat działa! Skorzystałam z okazji i z Eweliną zrobiłyśmy trochę zdjęć. Od dawna marzył mi się t-shirt z wieżą Eiffla, w końcu znalazłam swój ideał! Połączyłam go z militarną marynarką, która niejedno już przeszła. Podczas ostatniej imprezy zgubiłam 6 guzików! Sama nie wiem kiedy to się stało;) Na szczęście udało mi się uzupełnić brakujące guziki i nadal mogę czerpać radość z jej noszenia. Może ktoś zauważył, a może i nie – przyciemniłam kolor swoich włosów.. teraz mają odcień ciemnego brązu. Za miesiąc lub dwa szykuję kolejną zmianę koloru..może mahoń?;)

fot. Ewelina

jacket – c&a; t-shirt, shoes – f&f; bow – h&m; leggings – yups!

32 thoughts on “Je t’ aime Paris!

  1. Zmiana koloru włosów na plus. Zauważyłam też, że Twój styl ubierania nieco się wyrobił. Jest na pewno lepiej, niż na początku. Tylko kiedy się uśmiechasz pełnym uzębieniem, nie wyglądasz zbyt korzystnie, ale w sumie to nie mankament. Pozdrawiam.

  2. Jakie fajne rude kocię! Wygląda, jakby zjadało Ci kolano ;) I bardzo Ci ładnie w tym kolorze włosów, zresztą zawsze twierdziłam, że grzywka najładniej wygląda przy ciemnych włosach.

  3. bardzo [!!] ci pasuje nowy kolor włosów, wyglądasz uroczo ;)
    hmm.. no i Paryż, chętnie wybrałabym się tam jeszcze raz <3

  4. urocza jest ta koszulka.
    ja już dawno nie byłam u siebie w tesco, może jeszcze jakieś sztuki się ostały, musze koniecznie zajrzeć.

  5. great T shirt, and you paired it perfectly with the blazer and the pants:) love love love it

    Lots of hugs
    xx

  6. W wypadku tego zestawu jestem absolutnie na TAK. Kocham tą kurtkę, chociaż i t-shircik niezgorszy. Lubię proste nadruki :D

  7. Ja póki co jeszcze nie znalazłem odpowiedniej dla siebie koszulki z wieżą Eiffla :)
    Bardzo fajnie wyglądasz :)

Leave a Reply

