Chill out

Wczoraj zdecydowałam się na małe blogowe zmiany. Odświeżyłam wygląd bloga i po prawej stronie wprowadziłam zakładkę “wish list”, którą w miarę upływu czasu będę aktualizować. Dodałam jeszcze nowy nagłówek, mam nadzieję, że się podoba! Poza tym posiadam trochę zdjęć zrobionych u babci, będę je stopniowo publikować w następnych postach. Planuję również podzielić się z wami zdjęciami, które mnie inspirują. Aparat nadal jest w naprawie, dlatego jestem zmuszona pisać rzadziej, co mnie bardzo smuci.. Na pierwszy ogień idą zdjęcia zrobione tuż po przyjeździe. Zauroczył mnie taras, który niedawno został wyremontowany. Można w nim odpoczywać, czytać gazety, czy oglądać widoki przez lornetkę.

fot. Ewelina & me

shirt – zara; ring – allegro; leggings – yups!

23 thoughts on “Chill out

  1. I love the first and second picture. So interesting…so different. I’ve already created a story for it :)

    Have a great one :)

  2. I love your new blog layout! Is that your house?! It looks so cute!! Like from a story book! xoxoxoxoxo

  3. cóż ja bym dała za taką kuchnię z takim widokiem:) bo to kuchnia, prawda? chyba muszę zmusić mojego żywieckiego kuzyna by się ze mną ożenił:D

  4. Taras dobra rzecz… zwłaszcza, gdy na codzień dysponuje się ledwie balkonikiem… eeech.
    Btw. te żołnierzyki mnie rozczuliły. Toż to takie same zbierałam :D

Leave a Reply

