I’m back!

Witam wszystkim po krótkiej przerwie! Od babci wróciłam troszkę wcześniej. Spędziłam tam kilka miłych dni, odpoczywając, spacerując i oglądając teledyski na Vivie;) Zdjęcia, które dzisiaj publikuję pochodzą sprzed tygodnia i zostały zrobione w uroczym żywieckim parku. Na sobie mam lekką i przewiewną sukienkę, którą połączyłam ze sprawdzonymi dodatkami. Poza tym nadal nie mam naprawionego aparatu, dlatego posty będą pojawiać się rzadziej.

fot. Ewelina

dress, ring – h&m; earrings – allegro; sunglasses, bag, shoes – no name

34 thoughts on “I’m back!

  1. and welcome back my dear, you’ve been missed!!! LOVE your gorgeous earrings!!! FABULOUS!!! xoxo

  2. Znam ból odnośnie aparatu. U mnie popsuła się stabilizacja obrazu , jednak jestem uparta i nadal robię nim zdjęcia. Dla chcącego nic trudnego :)

    Bardzo podoba mi się Twoja torba . Ogólnie pozytywny zestaw.

  3. Zestaw superdziewczęcy , a szczególnie drugie zdjęcie :)
    `mumin

  4. You look so beautiful!

    I love these pictures. Especially the black and white one!

    :)

    Best wishes from one blogger to another,

    ~Zabrinah

  5. Rzecz bardzo w moim guście. Prostota rządzi, zwłaszcza latem :) Swoją drogą długo nie mogłam się przekonać do takich okularów, ale teraz widzę, że komponują się bardzo łatwo :)

Leave a Reply

