New clothes & cosmetics

Absolutnie uwielbiam wyprzedaże w F&F! Z siostrą ciągle znajdujemy tam ciekawe ubrania w okazyjnych cenach. Dzisiejsze zakupy zaowocowały kupnem dwóch ciekawych t-shirtów i kilkunastu fajnych kosmetyków. Do naszej kolekcji lakierów do paznokci dołączyły kolejne. Zakochałyśmy się w odcieniach pomarańczy, szarości, zieleni i fioletu. W końcu przekonałam się do cieni do powiek. Są alternatywą, gdy malowanie się eyelinerem zaczyna męczyć. Poza tym kupiłyśmy po jednej chusteczce samoopalającej. Mam już dosyć opalania nóg, które za nic nie chcą się opalić.. Mam nadzieję, że ta chusteczka pomoże i moje nogi choć trochę zbrązowieją.

first t-shirt (16zł 11,20zł) f&f; second t-shirt (45zł 22,50zł) f&f

+ nowe czerwone kokardki kupione przez niezastąpione dziewczyny – Kingę i Martynę;) W końcu mogę się oderwać od identycznych czarnych kokardek, które noszę bez przerwy!

bows – h&m

fot. Ewelina & me

+ Kumka Olik – Podobno Nie Ma Już Francji ♫

41 thoughts on “New clothes & cosmetics

  1. I especially love that first shirt. So adorable. I want to get some of those cute bows for my hair.

  2. Spróbuj przyspieszacza do opalania z Eveline lub mleczka karotenowego Nivea :). Ja co roku miałam problem z opalaniem nóg, ale gdy zaczęłam używaż tych kosmetykow mam pięknie opalone nogi jak i całe ciało i co najważniejsze w tym samym odcieniu mam i dół i górę ;)

  3. Skoro Twoje zestawy pojawiają się tu co drugi dzień, tooo może w wolnych dniach pomiędzy nimi prezentowałabyś inspirujące zdjęcia? ;> ; ddd

  4. saturday: myślałam o tym;) tylko nie wiem, czy ktokolwiek chciałby oglądać zdjęcia, które mnie inspirują;)

    DIY: in Tesco;)

    a: niedaleko pizzerii Viva i cukierni Alicja;)

  5. Love love love the striped T shirt and the bows…they are so magical and chic:)
    So Paris like:)
    Lots of hugs
    xx

  6. czeeść, zasadzie nie jestem szafiarką, ale nie mogę się oprzeć skomentowaniu, bo koszulki sa przeeśliczne ^^ Jesteś szczęściarą, że potrafisz wyszukiwać takie fajne rzeczy po takich cenach, ja kiedy ruszam na wyprzedaże zazwyczaj są rozmiary xs albo xl i nic nie mogę kupić.. no i ogólnie wydajesz się być bardzo sympatyczna, z tej okazji dodałam Cię do mojej skromnej listy linków ; D
    pozdrawiam, em

Leave a Reply

