Shopping in Bielsko

Znany już top z jaskółkami połączyłam z  fioletową spódnicą, którą niedawno skróciła mi mama. Poza tym po raz kolejny odpoczywam od czerni. Wyżej wspomniane ciuchy połączyłam z paskiem, rzymiankami i torbą w kolorze brązu. Ostatnio dostałam dużo pytań, dlaczego posty nie pojawiają się codziennie. Odpowiedź jest prosta – wolny czas wolę spędzać na świeżym powietrzu z siostrą i koleżankami. Na bloga nie mam za dużo czasu. Ale mam nadzieję, że mimo wszystko uda mi się publikować posty co 2/3 dni. P.S. Jeśli chcecie czegoś się o mnie dowiedzieć, zapraszam na formspringa!;)

fot. Ewelina

top – f&f; skirt – diy; belt, bag – no name; sandals – deichmann; bow – h&m

31 thoughts on “Shopping in Bielsko

  1. to chyba jednak kupiłaś więcej niż kurtkę i tunikę, skoro tyle reklamówek dzierżysz ;p
    świetne połączenie fioletu i topu.

  2. That skirt is soooo pretty, especially paired with that top. Beautiful outfit, perfect for summer.

    PS. Don’t forget to enter the Giveaway on my blog!

Leave a Reply

