So HOT!

Przez tę upalną pogodę nie jestem w stanie nic sensownego napisać. Najchętniej siedziałabym z dala od słońca trzymając w ręce butelkę pełną wody. Dzisiejsze wyjście do sklepu było pretekstem do założenia nowych koralowych szortów. Tak jak wcześniej pisałam, założyłam je do ciemnej góry, żeby nie było za słodko. Kapelusz znowu zmienił swoje oblicze, przewiązałam go czarną wstążką, żeby dopasować go do zestawu. Poza tym ostatnio zauważyłam, że moja szafa potrzebuje letnich topów i t-shirtów. Jutro wybieram się na zakupy. Mam nadzieję, że wyprzedaże nadal trwają i uda mi się upolować coś fajnego!;)

fot. Ewelina

shorts, ecobag – diy; t-shirt, bracelet, sunglasses – no name; hat, shoes – f&f

30 thoughts on “So HOT!

  1. świetnie, też jutro poszaleję troszkę na zakupach, więc telepatycznie przesyłam pozytywne wibracje ;)

  2. Dawaj mi te Twoje szczuplutke nóżki :) :) :)
    A wyprzedaże lekko będą jeszcze w sierpniu ;) (tylko wiadomo, że mniej ciuszków, bo będą już po przebierane).
    Jeżeli chodzi o t-shirty świetne widziałam w Reservedzie (od 14,90 do 29,90)

  3. dziękuję!;)

    Olka: gdzie Ty widzisz szczuplutkie nóżki? haha;);)

    Aquamarine: na zdjęciach szorty wyglądają na jaśniejsze, a w rzeczywistości są koralowe;)

  4. fajny kolor mają te spodenki :)
    i kapelusz mi sie podoba, nie widziałam takich u siebie w Tesco :(
    dawno temu go kupiłaś?

  5. I love the way you tied your tshirt like that!! And your nails are so pretty!! xoxoxoxoo

  6. śliczne są te szorty, mój wzrok jednak najbardziej przykuł lakier do paznokci i to jemu składam hołd miłości i oddania ^^

  7. PotatoEater: kapelusz kupowałam końcem maja..

    Caramell: ja również kocham mój lakier na paznokciach!;)

Leave a Reply

