My music

Witam wszystkich po weekendzie! Jak Wam minął? Ja w sobotę genialnie bawiłam się na koncercie Moniki Brodki na Dniach Żywca. Brodka wyglądała jak zwykle cudownie i równie dobrze zaśpiewała. Aż nabrałam ochoty na poznanie wszystkich jej płyt, przed chwilą nagrałam je na mp3. Myślę, że będą fajnie umilać wakacyjny czas. Poza tym na zdjęciach mam na sobie ukochaną sukienkę, którą upolowałam na wyprzedaży w F&F. Jest wygodna, idealna na upały i przede wszystkim posiada śliczny kwiatowy wzór. Zbytnio się nie rozpisując życzę wszystkim kolorowych snów, udanego poniedziałku i cudownej wakacyjnej pogody!;)

fot. Ewelina

dress, bag – f&f; necklace, bracelet – h&m; shoes – no name; leggings – yups!

37 thoughts on “My music

  1. Bardzo lubię tę sukienkę ;))
    Na koncercie musiało być fajnie ^^

  2. slodka kokardka :)
    fajnie wyglądasz w tej sukience, widzialam ja u siebie, niestety zostaly same bardzo duze rozmiary :/

  3. thank you! your floral dress is really cute – suits you! the studded flats are nice, i liiike :)

Leave a Reply

