Lazy summer days

Wakacje rozkręciły się na całego, najchętniej cały dzień leżałabym na kocu nie robiąc zupełnie nic. Pogoda jest cudowna, a ja ciągle staram się opalić swoje nogi, niestety nadal pozostają blade. Na zdjęciach możecie zobaczyć nową sukienkę w kwiaty, którą z bliska zaprezentuję niebawem. A dwa kotki-słodziaki to nasz Garfield i kotek koleżanki – Tofik;) Poza tym ostatnio wpadłam na pomysł, żeby zmienić kolor swojego roweru. Na razie jest fioletowy i zlewa się z tłumem, a myślałam nad pomalowaniem go na jakiś pastelowy kolor, co wy na to? Macie jakieś inne pomysły?;)

Ostatnio narzekałam na brak szortów w mojej szafie, lecz z pomocą przyszła mama i jej zdolności krawieckie. Pierwsze z nich w kolorze koralowym mam zamiar nosić do ciemnych, stonowanych ubrań, żeby zrównoważyć ich słodycz. Drugie – ciemnodżinsowe będę nosić do wszystkiego. Z pewnością za niedługo pojawią się na blogu.

fot. Ewelina & me

P.S. Możecie przeczytać wzmiankę o moim blogu na stronie Butyk.pl – zapraszam!

+

32 thoughts on “Lazy summer days

  1. Świetne zdjęcia, naprawdę ślicznie wyszłaś :* A na kotki nie mogę się napatrzeć.
    Koralowe szorty strasznie mi się podobają!

    Fajnie, że ukazał się artykuł, w którym napisano o tobie ;))

  2. ale słodka jest ta mała sztaluga na półce za Tobą ;D
    i sukienka bardzo ładna, czyżby z f&f?

  3. Sukienka w kwiatki śliczna :) noi koralowe szorty przeprzegenialne, zazdroszczę mamy – moja mimo, że ma maszynę i zdolności krawieckie nieczęsto daje się namówić na szycie ;x

  4. Śliczna sukienka :0

    ps Mam dwa pytanie dotyczące szablonu ? JAk robisz to, że zdjęcia są tak duże bo mnie wskakują takie małe :)
    I jaki to szablon proszę o odp. na e-mail lub na gg.10387619

  5. baśka: tak, sukienka z F&F;)

    fanpir: zdjęcia ładuję na stronę flickr.com – dlatego są takie duże, a szablon znalazłam na wordpress.com

  6. Piękniejesz z dnia na dzień. A sukienka jest PRZE-CU-DO-WNA i przewygodna na takie upały :) Piszę to ja, siedząc właśnie w takiej samej :D Wzór róż na niej jak najpięknijszym wzorem kwiatowym jaki widziałam w tym sezonie :)
    A kociaczki – słodziaczki :)

  7. LOVE that top photo in B/W. Great shot. The dress is so sweet, you rock the floral, and it’s cool to literally watch you grow up via this blog. You are definitely looking less girly and more of a lady. Lovely, my friend.

  8. I love this photographs, so gorgeous
    Ah and its so pretty this cute kitty *—*

    kisses

  9. Your kitty’s are so cute! I also love the photos in this post. I love your floral dress a lot

  10. Such cute kittens. OMG, I love those shorts. Especially those light pink ones, they are incredible.

Leave a Reply

