Lovely swallows

Po obejrzeniu kolekcji Miu Miu bardzo spodobały mi się motywy kotków i jaskółek na ubraniach. Nie chciałam jednak kupować popularnej na blogach granatowej sukienki z Zary, szukałam innego odpowiednika. Zaskoczyło mnie F&F – znalazłam tam idealny top w jaskółki, lecz jego cena mi nie odpowiadała. Ostatnio ponownie odwiedziłam ten sklep i gdy zobaczyłam, że top jest przeceniony o połowę, z radością pobiegłam do kasy. Top idealnie sprawdza się w wakacyjnych, luźnych zestawieniach połączony z legginsami, kardiganem i torbą listonoszką.

fot. Ewelina

top – f&f; cardigan – logo shop; necklace – new yorker; sunglasses, bag, shoes – no name; leggings – yups!

36 thoughts on “Lovely swallows

  1. powiedziałabym, że jest to śliczny wzór, ale nie mogę tego zrobić, rzygam (za przeproszeniem) wzorami miu miu. Dlatego postanowiłam nie kupować nic w kotki czy jaskółki. Obiektywnie rzecz biorąc jest bardzo ładnie. I top wcale nie jest za krótki do legginsów – ja je noszę do wszystkiego :D

Leave a Reply

