Beauty products

Już dawno zbierałam się do napisania posta o kosmetykach, których używam. Podzieliłam je na dwie grupy – do pielęgnacji i makijażu. Ostatnio bardzo spodobały mi się kosmetyki firmy Ziaja – cudownie pachną, dzięki nim skóra jest gładka i nawilżona. Lubię również kosmetyki firmy Avon – używam kremu do rąk, który nawilża dłonie, sprawia, że nie są szorstkie i nadaje im łagodny zapach. Poza tym używam wazeliny, która działa podobnie jak wyżej wymienione kosmetyki. Komary nie dają mi żyć, dlatego kupiłam OFF! i mam nadzieję, że to pomoże i w końcu nie będę mieć drażniących plam na rękach i nogach.

Uwielbiam lakiery do paznokci i ciągle powiększam swoją kolekcję. Kocham takie w mocnych, wyrazistych kolorach. Do makijażu używałam do niedawna jedynie tuszu do rzęs Avon i błyszczyka/szminki. Ostatnio zaczęłam malować oczy eyelinerem, poza tym kupiłam niedawno róż do policzków Wibo. Róż nadaje ładny odzień policzkom, a eyeliner mocno podkreśla oczy.

+ mały bonus – wyprzedażowe łupy z F&F. Z Eweliną udało nam się załapać na -50% obniżki. Sukienka i top pojawią się w następnych postach.

fot. me


23 thoughts on “Beauty products

  1. Rzeczywiście kosmetyki z Ziaji bosko pachną :)
    Ten top jest uroczy <3
    Niezła kolekcja lakierów ^^

  2. haha I use clearskin too! Its very good
    I love the colors of ur polish nails, the blue is my favorite! And the scarf Swallows is so lovely. ..
    xxx

  3. uwielbiam ziaję, ale niestety mam cerę specjalnej troski, dlatego na mnie działają tylko produkty apteczne…. chyba muszę wybrać się do tesco na zakupy… pzdr!

  4. Ostatnio wypróbowałam kosmetyki z Ziaji i jestem również zadowolona. Bubel dla dzieci o zapachu gumy balonowej pachnie świetnie <333
    Zazdroszczę kolekcji lakierów. Ja jestem w trakcie tworzenia takiej kolekcji :d

Leave a Reply

