Summer holidays

Po raz kolejny możecie zobaczyć sukienkę, którą dostałam z wymiany na stylio. Tym razem połączyłam ją z brązem i nowym kapeluszem, który dostałam od siostry. Kapelusz przewiązałam szalem w panterkę, myślę, że ciekawie to wygląda. Pogoda jest wspaniała, dlatego ostatnio coraz więcej czasu spędzam na zewnątrz, do domu wchodzę z konieczności. Uwielbiam się wylegiwać na kocu i przeglądać modowe gazety. Przy komputerze nie chce mi się siedzieć, dlatego raczej rezygnuję z codziennego publikowania postów. Ale kobieta zmienną jest, więc pewnie to może ulec zmianie. Udanego piątku!;)

fot. Ewelina

dress – atmosphere; hat – f&f; bag – vintage; belt, sunglasses – no name; ring – h&m; sandals – deichmann

29 thoughts on “Summer holidays

  1. masz taka lekkość, coś takiego jest w Twoim stylu, nie zdarzyłam skomentować poprzenidgo: super, a dziś tez mi sie podoba ta kolorystyka i kapelusz

Leave a Reply

