Perfect shoes for summer

Czy znaleźliście już idealną parę butów na wakacje? Ja nadal szukam, a propozycji w sklepach jest mnóstwo. Można wybrać rzymianki ozdobione ćwiekami, które świetnie wyglądają z szortami w stylu safari. Poza tym ciekawym obuwiem są na pewno japonko-kozaki. Myślę, że w odpowiedniej stylizacji mogą wyglądać rockowo albo weekendowo. Ostatnio koturny powróciły do łask, wszędzie można zaobserwować je w różnych wersjach. Lecz moim zdaniem na lato najodpowiedniejsze są sandały. Mogą być na płaskiej podeszwie lub na szpilce, idealnie wyglądają z letnią mini sukienką lub tzw. maxi dress. Wiele ciekawych butów można znaleźć na stronie internetowej Butyk.pl Obuwie są dobre jakościowo i posiadają ciekawe fasony.

fot. butyk.pl


26 thoughts on “Perfect shoes for summer

  1. Dwie ostatnie pary są super. Ja jestem na etapie szukania koturnów – takich do codziennego latania, więc żeby nie były zbyt wysokie. Niestety póki co nic nie znalazłam :(

  2. Mnie się podobają szare, bo są szare, ale ja mam jakieś skrzywienie na tym punkcie, więc niekoniecznie trzeba mnie słuchać.

  3. super post, z pewnoscia wroce bo mi sie tu bardzo podoba;)

    zapraszam na

    fuckthatfashionart.blogspot.com

  4. ja już niby znalazłam sandały na lato, na obcasie, ale jak to u mnie bywa – butów nigdy dość ;)

  5. COOL SELECTION!

    Love the firsts a lot!

    Please! If you have a sec, visit my blog and vote me! I NEED YOUR VOTE! ;) I’m on campaing!! haha

    LA

Leave a Reply

