BIG smile

Dzisiaj uśmiecham się do was szeroko, w końcu pogoda się poprawiła i wyszło słońce! Zdjęcia sponsoruje kochana siostra, bez której blog nie mógłby normalnie funkcjonować, dziękuję raz jeszcze!;* Poza tym lubię tworzyć zestawy ze sprawdzonych ciuchów, np kocham trencz, który mam na zdjęciach. Noszę go do wszystkiego i nadal mi się nie nudzi. Ostatnio wpadłam na pomysł połączenia dwóch różnych chust, efekt jest ciekawy i dzięki chustom zestaw nie jest zbyt klasyczny. P.S. Ostatnio najchętniej czytanym przeze mnie blogiem jest Style Scrapbook. Polecam!;)

fot. Ewelina;*

trench, t-shirt – diy; sunglasses – no name; scarves – house, logo shop; ring – h&m; leggings – yups!

30 thoughts on “BIG smile

  1. Faktycznie, połączenie chust to niezły patent. Wypróbuję ;)

    Lubię jak sie tak ślicznie uśmieechasz!

  2. bardzo podoba mi się pomysł z bluzką- udowadniasz, że nie trzeba wydawać 50 zł, by mieć fajny t-shirt.

  3. hi looks today you are so happy thats really great i like to see happy nice post friend

    lovely dress beautiful channel t-shirt

  4. Masz naprawdę przepiękny uśmiech – musisz pokazywać go nam częściej! Co do zestawu, ogromnie podoba mi się pierścień i płaszczyk.

  5. OMG! that trench is amazing! and it’s a diy!
    I would love to have a trench, but reality is that right now in LA it’s too hot to wear one.

  6. dziękuję!! będę się do was uśmiechać tak często, jak tylko to będzie możliwe ;-)))

    venila: nie ja namalowałam nadruk na koszulce, tylko znajoma blogerka;)

Leave a Reply

