Day in Żywiec – part 2

W piątek swoją premierę miały nowe spodnie o wdzięcznej nazwie – alladynki. Wprawdzie marzyłam o takich w kolorze beżowym, ale gdy zobaczyłam fioletowe na wieszaku, nie mogłam się im oprzeć! Zdecydowanie moja szafa potrzebuje więcej kolorów, a te spodnie na lato będą w sam raz. Ostatnio zniszczeniu uległy moje baleriny, które nosiłam bardzo często. Teraz narzekam na brak obuwia, na szczęście w kryzysowym momencie pomogła siostra, która użyczyła mi swoich butów, za co oczywiście dziękuję! Aktualnie poszukuję nowych balerinek o klasycznym fasonie, bez ozdób, w kolorze czarnym. Widział ktoś? Z góry dziękuję za pomoc!

fot. Ewelina

pants – reserved; top – tally weijl; chains – cubus; sunglasses, bag – no name; shoes – f&f; rings – h&m, no name

34 thoughts on “Day in Żywiec – part 2

  1. Proste, czarne balerinki w kolorze czarnym widziałam w New Yorkerze, za 39 zł, ale nie wiem, czy nadal są.
    Bardzo podoba mi się Twój lakier na paznokciach. Jaka to firma? Numer odcienia/koloru?

    Świetnie wyglądasz w tej fryzurze :D

  2. I bardzo dobrze że wzięłaś w kolorze :) Kolor jest ok, a i mnie samej łatwiej będzie się do niego przemóc, widząc dziś już drugą brunetkę która wygląda rewelacyjnie w fiolecie !
    Pozdrawiam ;)

  3. balerinki widziałam na allegro z atmosphere, były chyba za 30 złotych, a w Żywcu sprawdź w Teresie (;
    ile dałaś za alladynki? ; d

  4. dokładnie takie jak te Twojej siostry polecam, czy z f&f :)
    kolor spodni jest genialnie ożywczy.

  5. Zakochałam się w tych spodniach, boski zestaw <3
    Też muszę sobie coś kupić w żywym kolorze :)

    Podoba mi się biżuteria ;*

  6. dziękuję za komentarze!;);)

    Olka: firma Golden Rose nr 331

    kropa: dzięki, sprawdzę;) a za spodnie zapłaciłam 49,90zł

  7. Spodnie mają świetny fason!
    Co do butów, Atmosphere ma zgrabne, czarne i delikatne. Wszystkie swoje kupuję na Allegro.

  8. No proszę i doczekałam się szybko prezentacji spodni na Tobie :D Trzeba przyznać, że świetnie wyglądają, chociaż chciałoby się zdjęcie w postawie stojącej :) No i ten kolor – BOSKI!

Leave a Reply

