Day in Żywiec – part 1

Dzisiejszy dzień spędziłam w Żywcu w towarzystwie siostry i dwóch koleżanek. Chodziłyśmy po mieście, jadłyśmy hamburgery i oczywiście robiłyśmy zdjęcia. W parku znalazłyśmy kilka fajnych miejsc na zdjęcia, których będzie więcej w następnym poście. Zauważyliście już pewnie, że posty pojawiają się codziennie. Ostatnio mam ochotę na eksperymenty z blogiem, chcę oprócz nowych zestawów pokazywać różne inne szczegóły: co lubię, czym się otaczam. Na zakończenie życzę wszystkim słonecznego weekendu!;)

fot. Ewelina & me

25 thoughts on “Day in Żywiec – part 1

  1. Żywiecki park to najpiękniejszy w jakim zdarzyło mi się być:) zazdroszczę, że masz tak blisko, ja jakieś 350km:D ale może odwiedzę miasto w wakacje:)

  2. Love those over sized shades and layered chains, you look like a rock star with your black leather and studs!

  3. Jej, przypomniałaś mi moje dawne wakacje w Pietrzykowicach i Żywcu … Chętnie bym tam wróciła ;)

    + świetna torba ;)

  4. YOUR SO CUTE! I LOVE YOUR HAIR ..KINDA REMMINDS ME OF MINE, BUT YOURS IS WAYY CUTER :)
    love the butterfly ring..its so chic

Leave a Reply

