Lazy & sunny day

Ten tydzień można zaliczyć do leniwych. W szkole byłam tylko we wtorek i tylko na 2 godziny. Odpoczywam w domu, łapię promienie słońca, bawię się z kotem. Na wczorajszych zakupo-wagarach udało mi się upolować moje wymarzone spodnie, które posiadają cudowny kolor i fason. Poza tym w końcu znalazłam idealny fason bikini. Góra jest w groszki, natomiast dla równowagi dół jest jednolity. Zostawiam was ze zdjęciami i idę rozkoszować się pogodą! ;)

fot. me

swimsuit, hat – f&f; chains – cubus; sunglasses – primark; pants – reserved; scarf – no name

31 thoughts on “Lazy & sunny day

  1. Ja niestety jeszcze muszę chodzić do szkoły – do poniedziałku.
    Już nie mogę doczekać się biegania po wyprzedażach. :D

  2. też chciałabym się rozkoszować już słońcem! ja nadal szukam swojego stroju, nadal nie ma tego wymarzonego ;)
    twój strój kąpielowy jest świetny!

  3. Oj jak ja bym chciała tak się powylegiwać na słońcu i nałapać promieni :D Szkoda, że już jestem taka stara, że nie mam wakacji i tylko liczą się weekendy :)
    Spodnie wyglądają fajnie, więc ciekawa jestem jak będą wyglądać na Tobie :D Czekam na zdjęcia ;)

  4. jaka letnia atmosfera! :) mogę spytać, jak znalazłaś na allegro kolczyki z poprzedniego posta? Szukałam takich wszędzie, pod różnymi hasłami i nic :D

  5. hello hun:)
    thanks forstoppingby my blog.
    those were amazing finds!!
    I am loving the scarf, the hat, and the sunnies, I think I had a similar pair but I broke them or lost them :(

    ari

  6. dziękuję!!;)

    Rot: kupowałam je na allegro i zapłaciłam 20zł z przesyłką.

    Bobs: wpisz ‘kolczyki bamboo’

    Olka: zapłaciłam za nie 49,90zł. w Reserved nie ma jeszcze wyprzedaży

Leave a Reply

