Zmień kanał!

Dzisiaj w roli głównej kolejna koszulka, którą dostałam od blogerki Kingi. Pierwszą z nich mogliście zobaczyć w tym poście. Koszulka posiada ciekawy nadruk i jest oversizowa, dzięki czemu mogę nosić ją do legginsów. Dzięki nowej fryzurze przekonałam się do wiązania włosów w kucyk, więc spodziewajcie się częstszych zdjęć ze mną w spiętych włosach;) P.S. Chciałabym podziękować Ewelinie za pomoc przy tworzeniu banerów na bloga, które znajdują się po prawej stronie. Dzięki nim możecie znaleźć mnie w innych miejscach w sieci. Zapraszam do klikania:)

fot. Ewelina

t-shirt, vest – diy; leggings – yups!; earrings – allegro; sunglasses – primark; sandals – deichmann

30 thoughts on “Zmień kanał!

  1. ten tiszert to podróba MSBHV, które z kolei odgapiają od Disco Ruined My Life. pozdro

  2. dziękuję!!;) thanks!!!

    nn: wiem, że to podróba. nie stać mnie na oryginał;)

    baśka: niestety moje baleriny uległy całkowitemu zniszczeniu ;(

  3. ta koszulka jest świetna :) sama mam zamiar zrobić sobie podobną xd

  4. Nie ukrywam wszystko ładnie pięknie, tylko według mnie te okulary, które masz na powyższych zdjęciach nie są odpowiednie do Twojej twarzy. Strasznie uwypuklają buzię a przede wszystkim nosek i poliki. T-shirt, kamizelka, sandały = zestaw klasyczny, ale na ulicy wzrok bym zawiesiła. Buźka, M.

Leave a Reply

