Little dreamer

Z niecierpliwością odliczam dni do końca roku szkolnego. Szkoła strasznie mnie wymęczyła… i dalej męczy. Jutro muszę poprawić jedną z ocen, ale nie wiem, czy dzisiaj będę mieć ochotę na naukę;) Wracając do zdjęć –  zostały zrobione tydzień temu, podczas strasznych upałów, które chciałabym, żeby wróciły. Teraz siedzę w nieogrzanym domu i marznę. Kamizelkę, którą mam na sobie, przerabiałam wielokrotnie. Ostatnio potrzebowałam czegoś prostego i klasycznego w szafie, dlatego pozbyłam się ćwieków i cekinów, które posiadała wcześniej kamizelka. Teraz pasuje mi do większości ciuchów i w nadchodzące wakacje będę ją nosić wielokrotnie!

fot. Ewelina

dress – atmosphere; vest – no name; chains – cubus; shoes – new yorker

41 thoughts on “Little dreamer

  1. `Rany, jak ty ślicznie tu wyglądasz !!! Nie mogę oderwać wzroku :)!! Też chcę powrotu upałów ;( ;* buźka;*

  2. świetnie Ci w tej fryzurce :) nie mogę się nazachwycać ! sukienka też bardzo ładna

  3. Dokładnie taka fryzura mi się marzy, ale zanim się “pozapuszczam” to lata świetlne miną.

  4. Oddawaj ta kieckę :) Gdzie kupiłaś (allegro czy gdzieś indziej?)
    Dziewczyno prześlicznie wygladasz.
    Ślicznotka z Ciebie.

    Wyjatkowo podoba mi sie ten zestaw.
    I te łańcuchy <3

  5. dziękuję za komentarze!!:)

    A: e tam, czepiasz się

    Olka: dziękuję!:) sukienkę dostałam z wymiany na stylio

  6. bardzo Ci ładnie z kreskami na górnej powiece :)) , zupełnie inaczej wyglądasz – stanowczo lepiej! Dlatego zachęcam Cię bardzo do takiego makijażu :)

  7. MMM: ohh thank you!:)

    melodyjka: ja tez zauważyłam różnicę, dlatego eyelinerem maluję się teraz codziennie:)

Leave a Reply

