Change the hairstyle

Zdjęcia pochodzą sprzed tygodnia. To tłumaczy fakt, że mam na sobie skórzaną kurtkę i grube rajstopy. Teraz temperatury sięgają 30 stopni, co mnie bardzo cieszy. W końcu mogę bezczynnie leżeć na kocu, założyć kapelusz i cieszyć się z cudownej pogody. Wracając do zdjęć – możecie zobaczyć moją nową fryzurę – wyszłam wtedy prosto od koleżanki-fryzjerki. Włosy są wycieniowane i dzięki temu o wiele lepiej się układają, natomiast grzywka jest teraz w kształcie owalu.

fot. Ewelina

necklace, shoes – new yorker; t-shirt – c&a; skirt – diy; jacket – logo shop; belt – allegro

39 thoughts on “Change the hairstyle

  1. Fryzurka jest bardzo fajna, do twarzy ci w niej :)
    Podoba mi się połączenie mięty z paskami :)

  2. ja nie widze zmiany fryzury. mysle, ze ty wogole powinnas zrezygnowac z grzywki albo obciac ja tak zeby wygladala lżej, bo teraz wyglada strasznie cięzko i przytlacza cię

  3. baglady: fakt, na zdjęciach słabo widać moją nową fryzurę. ale tak naprawdę zmiana jest duża, może na kolejnych zdjęciach dam radę ją uchwycić. grzywki się nie pozbędę, bez niej czuję się ‘goła’ ;)

  4. Ja tam widze różnice, jest dużo lepiej, widac , ze włosy lepiej się układają i nie jest tak “ciężko” :)
    Zdecydowanie kochamy lato!

  5. widać trochę cieniowanie, a na pewno w “użytkowaniu” ta fryzura okaże się nieco lżejsza :) zestaw bardzo klasyczny, ale za to bardzo na tak :)

  6. Mnie te 30 stopni przytłacza. Nie zdążyłam tego roku zaznać w sumie prawdziwej wiosny i temperatur po 20 stopni. Z 15 urosło od razu do 30 :(

  7. aż mi się gorąco teraz robi jak patrzę na ten zestaw !

  8. Dużo lepiej ;) A może wyprostuj trochę włosy będzie jeszcze lepsiejszy efekt ;)
    strasznie podoba mi się Twoja spódniczka.

  9. wow lovely stripes i like it , nice jacket , your jewels are cool
    you looks great dear

  10. Ludzie dlaczego tak kadzicie dziewczynie? przecież każdy człowiek który ma choć trochę wyczucia widzi, że ten strój jest źle dobrany do sylwetki, typu urody, o fryzurze już nie wspomnę. Wybacz, że Cię tu jadę ale ma to być konstruktywne i wydaje mi się, że lepszy taki komentarz, niż fałszywe zachwyty.

    P.S. Skończcie z tym kółkiem wzajemnej adoracji tylko mówcie co jest nie tak.

Leave a Reply

