Blue lagoon

Torebkę z logiem LV dostałam niedawno od koleżanki, ta z kolei znalazła ją pośród różnych vintage’owych ubrań, które dostała od cioci z Niemczech.  Nie mam pojęcia, czy to podróba, czy oryginał. Bez względu na to, torebka mi się bardzo podoba i noszę ją bez przerwy. Natomiast sukienkę dostałam z wymiany na stylio, spodobał mi się jej żywy kolor i materiał w paski na dole. Tradycyjnie do zestawu “powędrowała” duża ilość czerni i duży kwiat, który robi furorę wśród znajomych.

fot. Ewelina

dress – atmosphere; cardigan – h&m; headband – cubus; bag – vintage; shoes – new yorker

47 thoughts on “Blue lagoon

  1. beautiful photos!
    thanks for sharing as always
    and i appreciate the sweet comments, means the world!

    -cma
    COSMICaroline.blogspot.com

  2. Śliczna sukienka!
    Torebkę sprawdź na szwach, jakość wykończenia w środku i materiał, z którego jest wykonana :)

  3. Jeżeli, masz w srodku torebeczki metke to jest to Oryginał ;D
    aaa i na zamkach (suwakach) jak jest LV ^^ ;)

    oufit supperr! ;*

  4. Patty: to sukienka.

    bessnel: patrzyłam na metki i jest to raczej oryginał.

    Mandy: chyba tak:)

    deebi: czyli wychodzi na to, że jest to oryginał:)

  5. These items work so well together! Love stripes by the way :-)

    You look so pretty.

    Hope you’re having a lovely weekend my dear friend.

    Cheers: Evi

Leave a Reply

