I ♥ moustache

Wczoraj pocztą doszły długo wyczekiwane trzy koszulki od blogerki Kingi. Nadruki na koszulkach robi sama i za przystępną cenę. W dzisiejszym poście zaprezentuję jedną z nich. Koszulka posiada zabawny nadruk, tłumacząc na polski “Kocham wąsy”:)  Połączyłam ją ze znanymi już wam ciuchami. “Nowością” w mojej szafie są również dżinsowe szorty, które uzyskałam obcinając nogawki swoich boyfriend jeans. P.S. Założyłam konto na FORMSPRING, zapraszam do zadawania pytań!:)

fot. Ewelina

t-shirt – diy; blazer, bag – no name; shorts – lee + diy; leggings – yups!; wedges – allegro

57 thoughts on “I ♥ moustache

  1. Fajnie! :D Koszulka wygląda prawie jak oryginał :D Ciekawy pomysł :D NO i bardzo podoba mi się ta czerwona marynarka :D Ja mam taki czerwony żakiet i chyba właśnie mnie zainspirowałaś, żebym wyciągnęła go w końcu z szafy :D

  2. ”Znam” bluzki Kingi i niektóre bardzo mi się podobają,jednak ta nie do końca mnie przekonuje,choć lubię ten nadruk na koszulkach ^^.Twoja marynara jest THE BEST ;)

  3. świetna ta koszulka :) czekam na dwie kolejne !

  4. lovely red jacket , nice shorts , t-shirt design was superb

    enjoy hey thanks for comment

  5. Love this look! Beautiful blazer, stunning bag, fun tee…. All together it’s a great outfit, love the colors especially.

  6. o jaaaaaaaaaaa!
    taka czerwona marynarka to mój must have od dawna i nigdzie nie mogę takiej znaleźć ani w lupmie, ani w sieciówkach! po prostu mnie dobiłaś !

    wyglądasz cudnie:*

  7. Your Shirt is amazing!!!

    And i love the Color of your Blazer..matches your gorgeous Hair color ;)

    You look stunning!

  8. Just want to say what a great blog you got here!
    I’ve been around for quite a lot of time, but finally decided to show my appreciation of your work!

    Thumbs up, and keep it going!

    Cheers
    Christian, iwspo.net

Leave a Reply

