Bad weather

Weekend majowy dopiero co się zaczął, a już się skończył. Pogoda w tym roku zawiodła, ale i tak bawiłam się świetnie. Mam jeszcze 3 dni wolnego, w czasie których chcę porządnie odpocząć i nabrać sił. A teraz czas na omówienie zdjęć sprzed kilku dni. Rzadko chodzę w spiętych włosach, przeważnie w domu i na w-fie. Ale ostatnio doszły do mnie nowe kolczyki, których nie chciałam chować pod włosami. Białą męską koszulę i czarne legginsy ożywiłam vintage chustą, którą niedawno dostałam od Kingi, za co jej serdecznie dziękuję:)

fot. Ewelina

shirt – attic; scarf – vintage; bag – f&f; leggings – yups!; shoes – new yorker; earrings – allegro

42 thoughts on “Bad weather

  1. świetna stylizacja, prosta co lubię :)
    kolczyki są duże! ja nawet wkrętek nie nosze ;)
    dobrze wiedzieć, że nie tylko u mnie pogoda nie dopisała :)

  2. Fajny zestaw, ale myśle, ze ta chusta psuje ogólny wyraz (nie pasuje do kolczyków i torebki)

  3. wow, jakie duże! :) podobają mi się, fajnie wkomponowały sie w prostą całość, idealnie pasują do chusty

  4. you looks so pretty nice scarf,
    very big ear rings is it gold ?
    looks amazing
    nice bag
    overall you looks amazing

  5. I like that scarf. I think I am going to borrow a couple of scarf from my mother that has a lot of that style!

    xoxo
    B* a la Moda

  6. świetna chusta i torebka. Cała kompozycja by mi się bardziej podobała gdyby nie kolczyki. Po prostu nie przepadam za takimi kołami. :)

    Pozdrawiam!

  7. kajsia: na szczęście jest coraz więcej słońca:)))

    Magdalena: o dziwo uszy mnie nie bolą.. kwestia przyzwyczajenia:)

    Karmazynowa: na allegro jest ich mnóstwo!

    zieluka: ja też poluję na takie kolczyki w kształcie serc.

    bessnel: całkiem możliwe, że baglady ma takie same:)

    Gia: bardzo mi miło, dziękuję!

Leave a Reply

