Black + sweet pink

O tym, że polubiłam pudrowe kolory, pisałam w jednym z ostatnich postów. Moja kolekcja delikatnych ubrań powiększyła się o różowy top z falbanami. Lubię go zarówno w lekkich, zwiewnych zestawach, jak  i w połączeniu z czernią. W dzisiejszym zestawie połączyłam go ze słynną bluzą a’la nietoperz, czarnymi legginsami i ulubionymi koturnami. Łańcuchy pożyczyłam od siostry, mogłabym je nosić non stop.. są rewelacyjne;) Odliczam dni do długiego weekendu, zapowiada się interesująco;)

fot. Ewelina

blazer – reserved; top – new yorker; chains – cubus; leggings – yups!; wedges – allegro

39 thoughts on “Black + sweet pink

  1. Bluzeczka jest przecudna, muszę ją kiedyś pożyczyć ;)
    Ja na razie nie mam planów na ten ”długi” weekend…

  2. The girly pink top is adorable! & I have a cardigan similar to the one you’re wearing :)

Leave a Reply

