Poczuj miętę!

Odkąd znalazłam na strychu miętową sukienkę, całkowicie pokochałam ten kolor! Sukienka przy pomocy mojej mamy została przerobiona na spódnicę. Przeważnie noszę ją do szarości i czerni, tak jak dzisiaj. Dżinsową ramoneskę, którą mam na sobie, noszę bardzo często, więc do znudzenia będę ją pokazywać na blogu. Rajstopy w serduszka całkowicie mnie zauroczyły, a że do New Look’a daleko, zamówiłam je na allegro.  P.S. Gdzie mogę kupić miętowy lakier?

fot. Ewelina

skirt – diy; wedges – allegro; jacket – c&a; bag – no name; tights – new look

58 thoughts on “Poczuj miętę!

  1. Fajnie wyglądasz. ;)
    Ostatnio mniętowy lakier widziałam na targu, mam wrażenie, że są wszędzie zresztą.

  2. Jejuu ja coś ostatnio opóźniona jestem… Te buty są po prostu idealne! Mogłabyś podać nazwę użytkownika, który je sprzedawał? proszę :)
    Super rajstopy, a do miętowego jeszcze się nie przekonałam, ale to pewnie kwestia czasu :)

  3. muuszę wiedzieć, jak znalazłaś te botki! przekopałam całe allegro i nie mogę ich znaleźć, a jesteś kolejną osobą, której ich zazdroszczę ;<

  4. bohomazy: u mnie w mieście jeszcze się z miętowym lakierem nie spotkałam.. a szkoda, bo bardzo potrzebuję!:)

    bessnel, peggs: sprzedający to sportmat, ale z tego co widzę, aukcji z tymi koturnami już nie ma..

  5. A wiesz, czego ja Ci zazdroszczę? WIDOKÓW i okolicy. Bije od nich taki święty spokój. Serio :)

  6. mam ochotę sprawić sobie takie rajstopy :)
    co do miętowego lakieru to może być w hurtowniach/kosmetycznych sklepach, no i ostatnio widziałam w in style chyba z revlonu

  7. Świetne te rajstopy :’D
    a jak będziesz wiedzieć, gdzie taki lakier jest dostępny to daj znać ;)

  8. jeśli już na serio nie masz gdzie kupić lakieru, to w ostateczności na allegro są.

  9. Popieram uwielbienie dla koloru miętowego.
    To kolor, który – wbrew popularnej opinii – bardzo łatwo zestawić. Świetnie komponuje się z popielatym, różem, pomidorową czerwienią, żółtym czy granatowym.

  10. Taka sukienka na strychu? Zgroza! Jest przecudna, zresztą cały zestaw jest niesamowity!

  11. no fajny pomysł na mięte :) ja kiedyś miałam taką sukienkę, ale jakoś bez opalonej skóry wyglądam w niej blado, ale fason miała boski (ech ) ja tez musze wydobyć nakrapiane rajstopy z dna szuflady ;)

  12. dziękuję ślicznie!:)))

    kajsia: spoko:)

    mops: widziałam na allegro pełno miętowych lakierów, ale mi się za bardzo nie opłaca ich zamawiać.. koszt przesyłki jest za wysoki jak na jeden lakier.

    zawadowo: szczerze mówiąc nie lubię swojej miejscowości.. wolę duże miasta;)

    J.Z.: podsunęłaś mi pełno pomysłów na zestawy.. dzięki!

    nn: piękny jest!

    cuksowa: muszę spróbować!

    mala100gosia: szkoda tej sukienki.. może da się ją połączyć z innymi ubraniami tak, aby twoja cera nie wyglądała blado?:)

    kieliszek: bardzo mi miło:)

  13. Your tights and shoes are amazing, girl. And I cannot believe that you made the skirt: Very impressive!

  14. Rajstopki :) są extra :)
    I jak się chodzi w tychkoturnach? Wygodnue? Bo podobają m się takie buti, ale ja i obcasy…

  15. cuksowa: ja też go widziałam, ale był z brokatem. a ja wolę bez brokatu:)

    OLA: koturny są bardzo wygodne, polecam!:)

    zieluka: bez problemu można je kupić na allegro.

  16. Moim zdaniem, ta ramoneska ci nie pasuje. Ja włożyłabym do tego ramoneskę ze skóry w kolorze czarnym lub ewentualnie, z niebieskiego dżinsu. ;)
    Życzę powodzenia i pozdrawiam ! :)

Leave a Reply

