Pinky

Uwielbiam połączenia mocnych, rzucających się w oczy kolorów z dużą ilością czerni. Sukienkę dostałam z wymiany na stylio jeszcze zimą, przeleżała w szafie sporo czasu czekając na wiosenną pogodę. Opaskę do włosów kupiłam na ostatnich zakupach. Od dawna szukałam czegoś wyraźnego, co mogłabym nosić na głowie, poza tym zachęcił mnie rabat w wysokości 25%. Wciąż nie mogę nacieszyć się moimi koturnami, pasują do wszystkiego i wzbudzają zainteresowanie koleżanek ze szkoły. Nie mogę doczekać się długiego majowego weekendu, chcę ten czas spędzić na świeżym powietrzu z dala od książek.

fot. Ewelina

dress – atmosphere; wedges – allegro; chains – new yorker; headband – cubus; jacket – logo shop; bag – matalan; tights – f&f

43 thoughts on “Pinky

  1. you are so gorgeous with the flower in your hair and i’m loving you in pink :)
    i love how it contrasts so much with the black!

  2. Witam, Baaardzo Cię proszę o podanie nazwy użytkownika z allegro, który sprzedaje te buty, bo szukam i niestety, rezultat moich poszukiwań jest marny. A zakochałam się w nich maksymalnie :) Będę bardzo wdzięczna, pozdrawiam !

  3. A mi (z racji zbliżających się matur) do weekendu majowego jakoś niespieszno..
    Bardzo ładnie Ci w takim żywym kolorku! I fajna ta opaska :) Muszę sobie chyba sprawić podobną ;>

  4. Świetny jest ten kwiat!
    Jeśli chodzi o takie połacznie barw to sama ostatnio założyłam czerwoną sukienkę do ciemnobrązowej kurtki :)

  5. Hej! Całkiem fajne ciuchy, ale powinnaś zmienić fryzurę, bo chyba ktoś Ci źle z nią doradził. Fryzura bez grzywki wydłuży Twoją twarz:) Nada jej uroku, pozdrawiam:)

  6. This is my favorite outfit on you so far! ADORABLE! I love the hot pink dress on you, your fancy new shoes and your sweet floral headband. We have matching headbands, now. Perhaps you’ve inspired me to wear mine today! xo. -Bella Q

    To jest mój ulubiony strój na ciebie do tej pory! ADORABLE! Uwielbiam hot pink dress na Ciebie, Twojej fantazji nowe buty i twój słodki kwiatowy pałąk. Mamy dopasowanie opaski do włosów, teraz. Być może zainspirowały mnie do noszenia kopalni już dziś! xo. Q-Bella

  7. Dobrałabym do tego zestawu inną, bardziej delikatną torebkę, ale i tak bardzo mi się podoba. :)
    Świetny ten kwiat we włosach. :)

  8. nie jesteś ładną dziewczyną jednak twoje stylizacje tzn to w co się ubierasz sprawia ,że zyskujesz i wychodzisz z tłumu…myślę jednak ,że powinnaś pomyśleć nad zmianą fryzury i unikać ubrań ,które mogą cię poszerzyć co nie sprzyja twojej i tak okrągłej sylwetce(pewnie nie opublikujesz tego komenta)

Leave a Reply

