My new wedges

O czarnych wiązanych butach na koturnie marzyłam już od dawna, ale dopiero jakiś czas temu udało mi się je znaleźć na allegro. Są niesamowicie wygodne i pasują mi do wszystkiego! Nowością w mojej szafie jest również czerwona marynarka, którą odkupiłam od pewnej dziewczyny za grosze. Mama pomogła mi ją skrócić, zmienić guziki i teraz wygląda tak, jak sobie ją wymarzyłam. Łańcuchy upolowałam na ostatnich zakupach, przecenione o ponad 20zł, to się nazywa mieć szczęście!:) Poza tym polubiłam ostatnio żywe kolory na paznokciach, tym razem pomalowałam je na żółto. Widać je w tłumie i wyglądają interesująco.

fot. Ewelina

wedges, ring – allegro; blazer – no name + diy; chains – new yorker; leggings – h&m; bag – matalan; t-shirt – no name

41 thoughts on “My new wedges

  1. to ja się tak zapytam, czy masz może adres sklepu allegro z tymi butami? bo daaaawno temu miałam okazję je kupić i teraz żałuję że tego nie zrobiłam, a mam na nie wielką ochotę ;)
    poza tym, uważam, że tym zestawem pokazałaś niezłego pazura! :D

  2. Marynarka bardzo mi się podoba, tym bardziej, że choruję ostatnio na czerwienie. Całość świetna! :)

  3. ciekawy kolor paznokci- ważna sprawa :) Zawsze zwracam na to uwagę.
    ślicznie Ci w czerwieni, wiesz? Dodaje Ci dużo “energii” (przynajmniej wizualnie;>).

  4. Świetnie wyglądasz. I tu widzę moje koturny :D
    Jeżeli coś mogę doradzić.. To najlepiej przed chodzeniem zanieść je do szewca zabezpieczyć podeszwę bo jest bardzo słaba i odpada.

    Pozdrawiam,
    Ann.

  5. those shoes are amazing! I’ve been looking all over for a pair just like that. I love the red jacket, it really stands out.

    ps- great haircut!!

  6. wszystko fajne (marynarka i paznokcie dają radę :)) ale do tych butów się nie mogę przekonać. moja koleżanka miała podobne w 7 czy 8 klasie, czyli ponad 10 lat temu i potem wspominała je ze zgrozą ;)

  7. dziękuję ślicznie za komentarze, thanks!:)

    Anita: wiem, zauważyłam, że podeszwy szybko się niszczą. jutro mama zaniesie mi je do szewca.

    kagamu: nie:)

    lavender summer: te buty sprzedały się jak świeże bułeczki na allegro.. z tego co widzę, został już tylko rozmiar 37. w sumie nie dziwię się:)

    PotatoEater: twoje również są świetne!

    nin: nie każdemu muszą się one podobać, ja jestem w nich bezgranicznie zakochana!:)

  8. w delikatnie pokręconych włosach byłoby Ci lepiej. Lub delikatnie spiętych. Tutaj spadają na twarz, i nie wygląda to zbyt dobrze :)
    Pozdrawiam!

Leave a Reply

