I <3 BB

Zdjęcia pochodzą sprzed kilkunastu dni, gdy wybrałyśmy się z Eweliną na małe zakupy do Bielska. W Sferze znalazłam kilka drobiazgów dla siebie, m.in. pozytywnie zaskoczył mnie New Yorker, o czym napiszę niebawem. Mimo padającego śniegu (!) założyłam wiosenny trencz, którego ożywiłam kwiecistą chustą i różowym zegarkiem, z którym praktycznie się nie rozstaję. Ostatnio na okrągło słucham Jamesa Blunta i jego płyty “Back To Bedlam”, uwielbiam takie delikatne, romantyczne piosenki. Polecam!:)

fot. Ewelina

trench coat – diy; scarf, bag – no name; watch – new look; shoes – new yorker

45 thoughts on “I <3 BB

  1. Cudny płaszczyk! Ogólnie bardzo fajne zestawienie, najlepszym elementem według mnie jest chusta, dodaje charakteru.

    xoxo

  2. Oj tak! Ja jak byłam ostatnio w New Yorkerze, to byłam w szoku, że znalazłam dla siebie tyyyyle fajnych rzeczy, a że nie wszystkie mogłam zakupić, to obiecałam sobie, że w następnym miesiącu tam wrócę i jeszcze dokupię to co musiałam odwiesić na wieszaki :) Mega pozytywnie mnie zaskoczyli tym bardziej, że wcześniej wyszłam mocno zawiedziona, z pustymi rękoma z New Looka :) Jestem więc ciekawa, co Ty wybrałaś dla siebie :D Będę czekać na nowego posta :)

  3. Jak ja kocham ten płaszcz. Moja mama kupiła sobie podobny, ale trochę za ciasny, mam więc nadzieję że odstąpi ;)
    Świetna torba.

  4. hello,wonderful outfit…gorgeous coat you were wearing…looks very nice…like it…wish you a wonderful evening and a nice weekend!
    hugs

Leave a Reply

