Sunny, oh sunny

Wszystko co dobre szybko się kończy. Święta minęły ekspresowo. Najadłam się ciast, jajek, sałatek, odpoczęłam i nabrałam sił. A dzisiaj wróciłam do szkoły. Po dwóch dniach opadów deszczu ze śniegiem wyszło słońce. W końcu mogłam założyć moje nowe buty, które pokażę za niedługo. Natomiast dzisiaj prezentuję sukienkę w kwiatki w towarzystwie nieśmiertelnej czerni. P.S. Zapraszam na bloga chaoskontrolowanyshop, gdzie sprzedaję ciuchy. Po prawej stronie w zakładce FOR SALE znajdują się najnowsze aktualizacje na blogu i nowe ciuchy na sprzedaż.

dress – vintage; blazer – diy; necklace – h&m; shoes – new yorker

54 thoughts on “Sunny, oh sunny

  1. sukienka jest świetna,bardzo podoba mi się ten zestaw + marynarka ze złotymi guzikami,miodzio ^^

  2. great outfit you are wearing!!!really great…looks so nice…wanna have spring!!!
    wish you a wonderful evening!!
    hugs
    anna

  3. I have a very similar hairstyle now and I just love it! Isn’t is fantastic how many way you can style a hair like this?

    Lovely shots!

    Enjoy your weekend, cheers: Evi

  4. dziękuję ślicznie! thanks:)

    Pisula: zgadzam się!:)

    Anonimowy: dzięki za informację! widziałam już dawno tego bloga, ale na szczęście na nim nie ma moich zdjęć tylko linki do moich postów..

Leave a Reply

