Really big sunglasses!

Dzisiaj jak co roku wybrałyśmy się z siostrą do kościoła poświęcić wielkanocny koszyczek. Pogoda dopisywała, a ja postawiłam na klasyczny look. Założyłam nowy trencz uszyty przez mamę, kwiecistą sukienkę i duże okulary. Czarnych rajstop i balerin prawie nie zdejmuję, pasują mi prawie do wszystkiego! Naszyjnik wykombinowałam z paska od pikowanej torebki, według mnie nieźle to wygląda:) Na zakończenie życzę wszystkim wesołych świąt, miłych chwil spędzonych z rodziną i dużo odpoczynku!

dress, cardigan, ring – h&m; trench coat – diy; sunglasses – no name; necklace – f&f; shoes – new yorker

58 thoughts on “Really big sunglasses!

  1. Lubię te okulary!! Ale wyglądam w nich średnio :P
    Cudny trencz ^^

  2. Podoba mi się wszystko bardzo, całość świetna,poczułam lato :D
    A tak i wzajemnie zdrowych ,wesołych :);*

  3. Mandy: ty średnio? kpisz sobie! :)

    monika: ale ten pasek można odczepiać i doczepiać, więc torebka wcale na tym nie ucierpiała:)

    Ema Mija: i bardzo smaczna:D

    zieluka: właśnie taka letnia pogoda była wczoraj:) szkoda, że dzisiaj już nie…

  4. You look great! That’s such a perfect outfit for transitioning from winter to spring. Really good idea pairing the sundress with that jacket -I’ll have to remember that one!!

  5. that trench is gorgeous! i’m loving it with that dress and the chain necklace. :)
    happy belated easter!

Leave a Reply

