Nude

W dzisiejszym poście trochę eksperymentuję z cielistymi kolorami i podoba mi się to! Mam zamiar kupować więcej ciuchów w takich kolorach, poza tym marzą mi się cieliste szpilki i torebka. Znany już trencz połączyłam z kremową spódnicą i szarym topem, a żeby nie było za słodko, dodałam czarne rajstopy, baleriny i kopertówkę. Na szyi mam nowy naszyjnik z kokardką – już go uwielbiam! Jak widać włosy rosną mi w ekspresowym tempie. Chciałabym już mieć dłuuuugie włosy i zacząć robić sobie piękne warkocze. Niestety muszę jeszcze trochę poczekać… Na zakończenie chciałam życzyć wszystkim wspaniałej pogody, tak jak i sobie, bo jak na razie ciemne chmury zasłaniają słońce i jest dość wietrznie, co mi się bardzo nie podoba..:)

fot. Ewelina

trench coat, skirt – diy; necklace – h&m; top – tally weijl; bag, tights – f&f; shoes – new yorker

42 thoughts on “Nude

  1. Też dążę do długich włosów w celu wiązania warkoczy :D
    Pokaż kiedyś górę tej spódnicy, bo jest intrygująca!
    To za szpilkami możemy rozglądać się razem!:)

  2. Mmm, płaszczyk smakuje mi kawą ;) Bardzo mi sie podoba całość.
    Czy mogę się dołączyć do butowych zakupów, marzą mi się cieliste platformy….

  3. I love the colors of your outfit. Nude is such a fabulous shade. And your pendant is so pretty. xoxo

  4. Wow, your hair DOES grow fast! It looks a bit longer than the last post, which was only a few days ago.

    That trench is the perfect length…I absolutely adore it.

  5. Najbardziej z tego wszystkiego podoba mi się naszyjnik – jest cudny! Reszta też jest jak najbardziej pozytywna ;)

  6. hej (;
    mam pytanie dotyczące stylio, mogłabyś mi pomóc?
    [jak tak to napisz na e-mail, jest dobry]

  7. Aw you look so lovely ! I love the skirt and the necklace ! :) Hope you’re having a nice weekend dear ! xoxoox

  8. dziękuję za wszystkie komentarze! :*

    bessnel: góra spódnicy jest całkowicie zwyczajna, po prostu podwinęłam ją kilka razy:)

    annac: fajna ta lista, tylko szkoda, że tak mało na niej blogów..:)

    Gia: może i tak, ale ja raczej nie przepadam za cielistymi rajstopami..

    anecia: już ci odpisałam:)

  9. WIosrek jest fenomenalny!
    Bardzo mi sie pdooba połaćzenie kolorów :)

Leave a Reply

