Eco panda

W moim ogródku właśnie zakwitły bazie, dlatego dzisiejsze zdjęcia zrobiłyśmy właśnie tam:) Wiosna rozkręciła się na całego, słońce nas nie opuszcza. I bardzo dobrze! W końcu pogoda mnie nie ogranicza i noszę to, co lubię. Polubiłam połączenie czerni i neutralnych kolorów, mój styl chyba zmierza w kierunku minimalizmu:) Sukienkę upolowałam w C&A zimą, ale dopiero teraz mam okazję się w niej pokazać. Jest asymetryczna, niestety na zdjęciach tego nie widać.. może innym razem. Połączyłam ją z czarną kurtką, dodatkami i popularnymi tenisówkami. Poza tym stałam się ostatnio posiadaczką uroczej bransoletki z kokardą, którą udało mi się odkupić od pewnej dziewczyny.. dziękuję! P.S. Pozdrawiam Kingę i Magdę, które niedawno odnalazły mojego bloga i wciąż mi o tym przypominają!:)

fot. Ewelina

jacket – logo shop; dress – c&a; shoes – deezee; ecobag – diy; scarf – house; bow, bracelet – h&m

37 thoughts on “Eco panda

  1. You are so cute and that panda bag is a great accessory. I love eco bags.

    Have a great weekend! xoxo

  2. Świetna jest ta torba! Chociaż lepiej byłoby chyba pomalować czarną farbką, nie byłoby tych śladów mazaka. Skłonności do minimalizmu też zauważyłam u siebie :)

  3. dziękuję ślicznie!:)

    Mandy: już czekam na twój atak:D

    bessnel: wiem, że wyglądałoby to lepiej:) ale niestety nie mam przy sobie czarnych farb do tkanin.

    anecia: nie, pierwsze słyszę:) ale ja raczej do croppa nie wchodzę…

Leave a Reply

