Wiosna, cieplejszy wieje wiatr…

Coś ostatnio nie miałam czasu na nowe posty. Stawiam na jakość, nie na ilość. Od tygodnia wiele się zmieniło, m.in. pogoda. Nie spodziewałam się wiosny tak szybko, a jednak nadeszła! W końcu mogłam zamienić spodnie na spódnice, ciężkie płaszcze na lekkie kurtki. W piątek po szkole miałam okazję zobaczyć kolekcje wiosenne w Sferze. Zachwyciły mnie soczyste kolory, kwiaty, wzory. A w szczególności kolekcja Zary TRF – coś cudownego! P.S. Nowością w mojej szafie jest torebka, którą udało mi się odkupić od pewnej dziewczyny za 25,50zł!:) Prezentuję ją poniżej…

fot. Ewelina

jacket – c&a; skirt – vintage; scarf – no name; bag – matalan; ring – h&m; glasses – allegro; shoes – new yorker; tights – f&f

51 thoughts on “Wiosna, cieplejszy wieje wiatr…

  1. ładnie :) podoba mi się, choć trochę szaro i nic żywego… ale ładnie :)

  2. Uwielbiam wiosnę ale tak naprawdę w Polsce mamy ją może z miesiąc bo czasami w maju mamy tak wysoką temperaturę że chodzimy w bluzkach z krótkim rękawem. Brakuje tego okresu przejściowego by ubrać marynarkę czy kurtką skórzaną.

  3. oh my gosh… oh my gosh… you look so precious! seriously, everything your wearing is perfect for this look. i don’t think it would be the same without those glasses or the leopard scarf tucked in. well done.

  4. p.: może to cię zdziwi, ale już kilka osób kupiło ode mnie wycinki na allegro..:)

    Miszona: no właśnie.. w Polsce niestety tak jest… wolałabym dłuższą wiosnę, a krótsze lato, bo te upały strasznie mnie wkurzają..:)

    kajsia: za kurtkę zapłaciłam 59,90zł:)

  5. Ja na Twoim miejscu nie zakładała bym baletek do spódnic i nie odsłaniała łydek, są zbyt kaczuszkowate. Ale za to bardzo ładnie Ci w tych okularach :)

  6. Such a pretty skirt… I wish I can still wear this outfit now but Manila weather really sucks.

    Have a great day! xoxo

  7. Taaak uroczo ! Po prostu master ;dd spódniczka jest boska, skąd u Ciebie tyle cudów na tym strychu ? ; )

  8. yay for wonderful weather! i love the transition to spring time. :)
    anyway, you look lovely in this outfit. i love the toughness of the jacket with the romantic feel of the skirt!

Leave a Reply

