Winter is back

Od dwóch dni pada śnieg, niestety powróciła zima. A ja czuję się tak, jakby był grudzień i zamiast świąt Wielkanocnych zbliżały się święta Bożego Narodzenia. Na sobie nie mam nic szczególnego. Płaszczyk, szal, rękawiczki i buty pojawiały się już na blogu wielokrotnie. Nowością w mojej szafie jest czarny beret z dużym pomponem, którego nabyłam dzięki kolejnej już wymianie na stylio. Poza tym od kilku dni intensywnie porządkuję szafę, przygotowuję się na nadejście wiosny i sprzedaję ciuchy. Po prawej stronie znajdziecie link do moich aukcji na allegro. Może wam coś wpadnie w oko;)

pants – diy; coat – logo shop; beret – h&m; bag – f&f; scarf – house; gloves – gift; boots – deichmann

46 thoughts on “Winter is back

  1. moja koleżanka ma podobny beret i cały czas ją męczę, żeby mi go kiedyś pożyczyła :)
    co do pogody to u mnie nie ma aż tyle śniegu, jest całkiem ciepło, ale straszna chlapa ;/

  2. Ło matko, ile śniegu tam u Ciebie napadało! Koszmar! W Warszawie dzisiaj też padało, ale mam nadzieję, że do rana się stopi ;) W każdym razie, taka ciepła, ładna czapa Ci się jeszcze jak najbardziej przyda ;)
    I bardzo podoba mi się Twoja torebka :D

  3. U mnie też mnóstwo śniegu! nie wiem czy ta zima się kiedyś skończy…
    ale fajna torebka! jedna z niewielu “chanelek”, które mi się podobają :)

  4. już się cieszyłam, że jednak u mnie nie ma śniegu, a dzisiaj w nocy spadł !
    nie wiedziałam, że h&m sprzedaje takie torebki ;)

  5. wow it looks freezing! I love the color of your coat, the bold shoulders, and the ladylike cut.
    and I gave you a blog award, the details are on my blog :)

  6. dzięki (;
    ja też jak przyjdzie zima musze sobie zrobić maraton po lumpach ; d

  7. do u i like checks ,lovely jacket
    you have still snowing , oh god , for us summers started we are suffer with heat can u send me some snow

    haha

Leave a Reply

