Say aha

Piszę tego posta z wielkim trudem, wczoraj byłam w ośrodku zdrowia się zaszczepić i teraz ręka mnie boli tak, że wytrzymać się nie da :( Na szczęście zaczął się weekend i mogę się z tą ręką pomęczyć w domu, a nie w szkole. Na nieszczęście znowu zaczął padać śnieg, na zewnątrz zrobiło się biało i temperatury spadły do minus kilku stopni. A jeszcze wczoraj było tak pięknie i słonecznie. Na zdjęciach prezentuję gruby rozpinany sweter, który dostałam jakiś czas temu pod choinkę. Gdy na zewnątrz jest zimno, bardzo lubię takie zestawy. Lubię schować się pod grubym swetrem, założyć dżinsy. Ale również nie mogę się doczekać wiosny oraz wiosennych zestawów ze spódnicami i sukienkami na czele. Mam zamiar zamówić na allegro dużą wiosenną torbę, ale nie potrafię się na żadną zdecydować. Najchętniej kupiłabym wszystkie!;) Pod koniec posta dodałam zdjęcia torebek i ponumerowałam je. Głosujcie, która torba podoba się wam najbardziej;)

sweater – f&f; pants – diy; shirt, scarf – no name/stylio.pl; boots – deichmann

57 thoughts on “Say aha

  1. Ja Cię nie pocieszę, podobno jeszcze dwa tygodnie mrozów mają być.
    A czwarta torba jest najlepsza.

  2. 1 lub 3 -> czwartą ma już jakaś szafiarka i moim zdaniem jest (ta torba) zbyt “Słitaśna” :)
    Buźki ;*

  3. I love the way you are wearing the blouse and the scarf! And those flower bags are so pretty :)

  4. tylko 2 lub 3 :)
    ta pierwsza lub czwarta wyglada tandetnie moim zdaniem :D

    Pozdrawiam, askaa

  5. Obstawiałabym za 1 albo 4. Ciężki wybór, naprawdę. Nie wiem, na którą (na Twoim miejscu) bym się zdecydowała… Najlepiej przeżyj, jakie kolory dominują w Twojej szafie, byś wiedziała, do czego możesz ją nosić ;]
    Daj znać, kiedy się zdecydujesz ;))
    Ładnie wyglądasz!

  6. widziałam już chyba z milion osób z tymi torebkami, dlatego stanowczo radzę Ci poszukać czegoś oryginalniejszego. w sumie są nawet ładne, ale ja z ww. powodu bym nie kupowała.

  7. B* a la Moda: here ;-)

    Fretek: czy ja wiem..? na szczęście ból jest coraz mniejszy!

    Gia: klik

    Iga: myślę, że zamówię tę pierwszą. wydaje mi się, że będzie najbardziej do mnie pasować ;-) dzięki!

    wiola: ja widziałam jak na razie tylko jedną osobę z taką torebką;)

  8. ooh, wszystkie są adorable! Lubię numery 1 i 3 najlepsze.

    ooh, they are all adorable! i like numbers 1 and 3 best.

  9. Torba zdecydowanie 3! :)
    Pierwszy raz jestem na Twoim blogu, piękne stylizacje!
    Mam nadzieję, że nie odbierzesz tego, jako jakąś niemiłą uwagę, ale nie myślałaś nad zmianą fryzury? :)
    Pozdrawiam, Summer.

  10. Summer: właśnie teraz zapuszczam włosy ;-) a co rozumiesz pod pojęciem zmiana fryzury? myślisz, że w jakiej fryzurze byłoby mi lepiej? również pozdrawiam! ;-)

  11. Na pewno bym Cię widziała z przedziałkiem z boku i może właśnie z grzywką na bok? :)

Leave a Reply

