Spring is coming!

Na śląsku zdecydowanie czuć wiosnę! Wyjęłam z szafy wiosenny trencz, baleriny i wybrałam się z siostrą na mały spacer. Założyłam również czarne cekinowe legginsy, które wyglądają bardzo podobnie jak te z sesji znajdującej się w najnowszym InStyle’u. Na spacerze zauważyłyśmy kilka osób w kozakach, ciepłych kurtkach i czapkach. Z Eweliną w balerinach i trampkach czułyśmy się dziwnie;) Ostatnio najchętniej słuchanymi przeze mnie utworami są “Stalemate” Joss Stone i “Release Me” Oh Laury. Polecam! P.S. Oglądacie “Majkę”?;)

trench coat – diy; scarf, leggings – no name/stylio.pl; bag – f&f; shoes – new yorker

67 thoughts on “Spring is coming!

  1. Fajny zestaw…taki wiosenny. U mnie zimnica straszna.
    Majkę oglądam od pierwszego odcinka. Na początku było nudno, ale teraz akcja się rozkręca ;)
    A i ja też z tej ulotki upatrzyłam sobie balerinki, te z kokardkami w ćwieki :)
    Pozdrawiam

  2. U Ciebie wiosennie a w moim mieście mgła, pada deszcz ze śniegiem :( Czyżby w Daiczmanie nowa kolekcja? Trzeba będzie się przejechać do sklepu.

  3. Cudny zestaw :)
    Strasznie podoba mi się ten trencz i aż nie chce mi się wierzyć że to DIY :D
    Też mam ten numer Joy’a, za Majką średnio przepadam, choć od czasu do czasu oglądam ;).

    Ostatnio słyszałam w którejś z reklam TVN-u pewną piosenkę, która bardzo mi się spodobała. Miałam jej poszukać w necie, ale o niej zapomniałam, a teraz się okazuje że to Release Me :]. Dzięki ;D

  4. świetna torebka,całkiem pozytywnie jak widzę, ja jestem dziś wściekła taka ładna pogoda i nie mogłam robić zdjęć buu… :( (kończyłam lekcje o 17 i jak wróciłam do domu słońce schowało sie za chmurami )

  5. U mnie tez tak ciepło :)
    W słońcu 15 stopni na plusie dzisiaj było :D.
    Mnie też spodobały się balerinki z deichmanna i chyba zakupię jakieś.

  6. i love this scarf on you so much! the floral is gorgeous as well as the color. loving this jacket as well :)

  7. Terpsychora: to pewnie była reklama You Can Dance;)

    diya: my mom;)

    thrif-tee: ja też się uzależniłam! ta piosenka jest piękna <3

  8. Hejj :)
    Też zaczytuję się w najnowszym InStyle, słucham w kółko OhLaury, i gospodaruje sobie codziennie pół godziny maturalnego czasu na Majkę :D
    Pozdrowienia ;*:*:*

  9. ja dzisiaj widziałam, jak dziewczyna szła w samej bluzeczce z krótkim rękawkiem.
    a wszyscy wkoło w płaszczach!

    śliczny zestaw

  10. Jej, musi być u ciebie ciepło i ładnie że biegasz w balerinach :D Ja nadal w botkach :D Ale chce już ciepełko, bo mam kilka par butów do noszenia!

  11. Ohh you are so gorgeous ! I love your coat so so much :) Looking great ! Hope you’re having a nice weekend . xoxoox

  12. Jejku! Jak zobaczyłam Twoje zdjęcia i góry w tle, to aż mi się łezka w oku zakręciła;) Od miesiąca siedze w Krakowie, w zgiełku miasta. W przyszłym tygodniu musze wrócić do Bielska i poczuć wiosnę w górach:)

    Ślicznie wyglądasz:) A Majkę oglądam codziennie i kocham! :)

  13. mam tą torebkę, jest świetna, ale jak można ją zestawić z tą Twoją resztą? ;/ poza tym nie nosi się jej przez ramie. kup sobie plecak ;/

Leave a Reply

