Pink bow

Czwartek spędziłyśmy z siostrą w mieście włócząc się m.in. po galerii. W powietrzu czuć było wiosnę, wszędzie topił się śnieg. Nie mogę doczekać się wiosny, lżejszych kurtek i butów! Ale to już niedługo!;) A ja nadal w ciepłym płaszczu… Pod płaszczem oversizowy sweter w paski i różowa kokarda. Kokardę dostałam z wymiany na stylio, jest ręcznie robiona, wprowadza trochę radości w ciemny zestaw. Buty te co zwykle, tym razem strasznie ubrudzone, co mnie bardzo wkurza! Niech się ta zima wreszcie skończy. A co kupiłam? Między innymi słynną bluzę z Reserved w kolorze czarnym. Ma już ją kilka szafiarek: klik klik klik. Prawdę mówiąc nie szukałam jej specjalnie w sklepie, ale jak już była w moich rękach, nie mogłam jej nie kupić;) Pozostałe zakupowe szaleństwa można zobaczyć na poniższych zdjęciach.

coat – vintage; sweater – second hand; bow – diy/stylio.pl; headband – no name/stylio.pl; scarf – house; bag – no name; leggings – h&m

scarf – house; wallet, sister’s bag – f&f

53 thoughts on “Pink bow

  1. Pasiasty sweter super :D Ale najbardziej podoba mi się opaska z kokardą we włosach :) Wygląda na TObie uroczo!

  2. jej ale Ci zazdroszczę tej bluzy!! wiesz może czy były jeszcze w rozmiarze XS lub S (szare lub czarne)?
    torebka i portfel (chyba tak?) też bardzo fajne :)

    no i Twój sweterek w pasiak świetny!!!

  3. super portfel upolowałaś ;) i podoba mi się ta różowa kokarda, szkoda że nie umiem robić na szydełku ;))

  4. ta różowa kokarda jest super! Sama też posiadam tę bluzę, ba! miałam ją przed wielkim szałem :D I dobrze, ze ją kupiłaś, bo jest mega wygodna i praktyczna!

  5. You know, I’m so jealous of your bangs … thinking of getting my locks chopped … I’m just so chicken … you look so beautiful!

  6. Widzę że zakupy udane :)

    Ja też nie mogę się już doczekać wiosny :(.
    Ale podobno ma być już coraz cieplej więc jestem pełna optymizmu :D

  7. hej :) napisz mi na mejla czy jesteś chętna na to spotkanie szafiarskie w sobotę. jeśli tak to prześlij też jakiś namiar na siebie. proponuję godzinę 12 :)

Leave a Reply

