MJ’s jacket

Moim najnowszym projektem diy jest odnowienie starej kurtki, którą uszyła mojej siostrze mama. Kurtkę przejęłam ja i dodałam do niej dwa szerokie cekinowe pasy i kilkanaście różnych łańcuchów. W szkole usłyszałam już kilka komentarzy, że wyglądam jak Michael Jackson, co mnie bardzo cieszy. Moje ferie nie będą takie leniwe jak sobie wyobrażałam. W poniedziałek przypomniało mi się, że muszę przeczytać “Lalkę”. Jak na razie jestem na 161 stronie. Zostało mi jeszcze 467. Na szczęście “Lalka” wcale nie jest taka nudna!;) A tak poza tym, założyłam ostatnio konto bloga Chaos Kontrolowany na Facebook’u. Wszystkich fanów zapraszam!

jacket – diy; rings – h&m; necklace – house; bag – no name; shorts – attic; blouse – c&a/attic

79 thoughts on “MJ’s jacket

  1. uuh jak ja zazdroszczę ferii, mogłabym nawet lalkę przeczytać byle by mieć kilka dni wolnego..
    świetny żakiet. ;)
    powiedz mi, gdzie kupiłaś takie łańcuszki? właśnie mam pomysł ale nie mogę znaleźć w normalnych sklepach takich łańcuszków..

  2. ooh yay for being on facebook! and this is such a lovely outfit, the shoulder detailing is fantastic :)

  3. o kurka, ja się zachwyciłam tym kotkiem i pierścionkami. Wyglądają bosko. Pomysł na kurtkę też niezły :)

  4. I love all of your rings! And I’m not sure that I’ve visited your blog since you got your hair cut – I love it! Hope you’re well.

  5. hey girl, sorry i’ve been mia – exams and vacays have been consuming my life for a little while. awesome rings !

    xx lue

  6. Dziękuję za miłe słowa! Thanks!! ;-)

    bohomazy: mnie Iza też wkurza.. a ‘Potopu’ nie czytałam, więc trudno mi się wypowiedzieć na temat Oleńki;)

    Gia: o matko!

    cath: łańcuszki znalazłam po prostu w szafce.

    agatiszka: już jestem na 300 stronie ;-)

    mala100gosia: bluzkę pokazywałam już w TYM poście ;)

  7. you did that DIY?
    i only know that because i saw the other comment nd i dont understand your text! haha
    but i always looooove your pictures girl ;)

  8. I love your bright turquoise rings– so fantastic!
    and the sequined appliques on the shoulders of the jacket are adorable~

Leave a Reply

