Valentine’s Day

Walentynek nie obchodzę, ale nie zaszkodzi w ten dzień założyć ‘coś’ czerwonego. W moim przypadku jest to kardigan, który w mojej szafie jest dość długo. Dzisiaj założyłam go do koszuli w kratę i własnoręcznie zrobionej kokardy. W zimowe dni nie mam ochoty kombinować. Liczy się, żeby było ciepło i wygodnie. W końcu doczekałam się ferii! Zaczęło się dwutygodniowe lenistwo. Mam nadzieję, że wybiorę się na zakupy. Moja aktualna lista must have to: długa marynarka i marmurkowe spodnio-legginsy. Pod koniec notki mały bonus. Nie zapraszam nikogo konkretnego do zabawy. Kto ma ochotę, niech się przyłączy!

cardigan – tally weijl; shirt – no name; pants, bow – diy; boots – deichmann

68 thoughts on “Valentine’s Day

  1. awww you’re adorable. happy valentine’s day!
    oh, and i love how you added on that little bow to your cardigan.

  2. haha, też jestem szczęśliwa gdy nie ma w-f :D:D
    u mnie również ferie, wreszcie trochę odpoczynku ;))

  3. walentynek nie obchodziłam, nie założyłam też niczego czerwonego, ale miło popatrzeć na Ciebie w tym ślicznym sweterku! :)

  4. Hello! thanks a lot for visiting my blog!! Im glad to get to know yours too!!
    Great look! That’s a sweet outfit!
    Happy Valentine’s Day! :)

  5. This outfit is perfect for Valentine’s Day :)
    I really wish I could read your language!
    Hope you had a great Valentine’s Day!

  6. Jak ja Ci zazdroszczę, moje ferie się właśnie skończyły ;(
    A co do stroju to powiem tylko jedno, ślicznie wyglądasz , naprawdę ! ;*

  7. Fajna koszula :)
    Aaaa, jak ja Ci zazdroszczę ferii xD
    Moje właśnie się skończyły i czeka mnie teraz wizja 6 tygodni chodzenia do szkoły (aż do świąt wielkanocnych ;D).

  8. Połączenie koszuli ze sweterkiem jest genialne, pięknie Ci w tej kolorystyce :)

Leave a Reply

