17:01

jacket – logo shop; trousers – no name; hat – vintage; gloves – house; boots – cherokee

26 thoughts on “17:01

  1. Nie wiem czy to wina mojego powolnego kompa, internetu, czy nie wiem czego, ale strasznie długo mi się ładują zdjęcia na Twoim blogu :( Nie mogę ich nawet zobaczyć w całości, bo się zacinają w połowie i nie chcą się dalej otwierać :/ No ale widzę, że masz piękny płaszczyk z uroczym kołnierzem i cudne rękawiczki :D

  2. Dziękuję ślicznie za komentarze!!

    Monika: nie, już nie ma ;)

    kajsia: ja też chcę śnieg, ale dopiero po mikołajkach ;-)

    kieliszek: ciepło jest też u mnie! ;-)) a zdjęcia robiłyśmy tydzień temu ;-)

    Karolina Joanna: no coś ty, u mnie też wiosna ;-))

    Madzia: ja też tak czasem mam :( to chyba wina naszych komputerów.

Leave a Reply

