Parisienne

Jestem zafascynowana Francją, francuskim językiem i francuskim stylem. Z Francją kojarzą mi się berety i trencze. Dlatego w poniższym zestawie czułam się jak paryżanka. Moja kolekcja beretów wciąż rośnie. Właśnie poszukuję kolejnego-niebieskiego.

P.S. Nie zdążyłam nacieszyć się jesienią, a za oknem pada śnieg. Coraz bliżej święta! ;-)

coat, trousers – diy; sweater – from attic; gloves – gift; beret, scarf – logo shop; boots – deichmann; chain – h&m; key – from my wardrobe.

*

Kolejne wyróżnienie od portalu Modepass. Tym razem mój profil znalazł się na stronie głównej.

31 thoughts on “Parisienne

  1. Jak zobaczyłam tytuł Twojego posta, skojarzył mi się z perfumami YSL, właśnie tak nazwanymi, które ostatnio za mną “chodzą” :)
    Beret muszę sobie wreszcie kupić. Tobie w nim naprawdę ślicznie!
    A…i już miałam dawno napisać: masz piękne, zdrowe włosy! (zazdroszczę ;P)

  2. Gratuluję wyróżnienia. Też uwielbiam Francję i wiesz powiem Ci, że ty nawet wyglądasz jak francuska-te ciemne włosy i oczy! To u was znowu pada śnieg? u mnie jak narazie temperatura utrzymuje sie w okolicach 10 stopni:) Fajny zestaw!

    Monika z J’adore Fashion

  3. Ja uwielbiam język francuski! Planuję zapisać się na kurs, jednak nie wiem co z tego wyjdzie ;) Gratulacje wyróżnienia. I oczywiście ślicznie wyglądasz ! :))

  4. ostatnio miałam się zapisac na francuski, ale to straaasznie trudny język i nie miałabym już kompletnie na nic czasu, gdybym miała chodzic, bo lekcje musiałyby byc 2 lub 3 razy w tygodniu.

  5. Gratuluję wyróżnienia. Ja również byłam zafascynowana językiem francuskim, dopóki nie zaczęłam się go uczyć….Fascynacja szybko mi przeszła, skapitulowałam po pół roku ;)

  6. you’re so adorable! especially with your hair cut and that beret. so lovely :)

    – jen

  7. Nie dziwię się, że czujesz się jak Paryżanka, bo tak wyglądasz :D Bardzo do twarzy Ci w beretach, a pomysł z kluczem godny naśladowania :D To taki zwykły, zwykły klucz?
    No i z całego serca gratuluję wyróżnienia :D zasługujesz w pełni ;)

  8. Dziękuję za miłe komentarze!
    Thank you! ;-))

    Monika: tak, padał śnieg kilka dni temu ;-)

    wiola, lavender summer: ja już wolałabym się uczyć francuskiego niż rosyjskiego ;)

    Madzia: zwykły klucz od mojej szafy ;-)) dziękuję!

  9. girl, I love your style so much, there’s nothing I wouldn’t happily wear here. and thanks for stopping by my blog.

Leave a Reply

