Bang bang bang

Weekend niestety się już kończy. Pogoda nieciekawa, zimno, ciemno. Dużo nauki. Zero relaksu.

Dosyć narzekania! Uwielbiam jesień i uwielbiam ubieranie się na cebulkę, co widać na zdjęciach.Staram się nie ubierać w ciemne ciuchy. Dodaję jasne elementy i robi się radośniej.

Wczoraj oglądałam przyjemną komedię romantyczną “Prosto w serce” z Drew Barrymore i Hugh Grant’em. Ciągle słyszę w uszach tę piosenkę i przypominam sobie tę scenę.

jacket, scarf – diy; cardigan – gift; gloves – cropp; beret – ann christine; trousers, t-shirt – c&a; bow – h&m; boots – deichmann

38 thoughts on “Bang bang bang

  1. Spodnie mają bajeczny kolor wzburzonego morza…
    I podoba mi się połączenie czerni z kremowym szalem!
    PS dodadaję do ulubionych :)

  2. Lubię kolorowe spodnie, masz plus. ;d
    Strasznie mi się podobała muzyka w ‘prosto w serce’. Aż sobie teraz słucham.

  3. Fantastycznie wygladasz, do twarzy ci w pastelach i dlugosc wlosow jest pozytywna zmianą, bede takiego berta szukac, bo strasznie mi sie podoba i twoj stroj!

  4. Film normalnie jest świetny. Śmiałam się dosłownie z wszystkiego, no może prawie ze wszystkiego ;) I piosenka piękna… świetna czapa ; DD

  5. Też oglądałam z moim mężem ! :) A twój beret muszę pokazać mamie – bo dziś mi zrobiła czarny, ale stwierdziłam że zacznę je kolekcjonować bo są świetne ! mogłabyś mi podać głębokość tego beretu? tzn. zmierzyć od czubka do ściągacza :) z góry dzięki !

  6. szal i beret boskie! kurtka zreszta tez! jak Ty konsekwentnie lansujesz kokardy – <3
    a film tez mi sie podoba!

  7. Dziękuję wszystkim za przemiłe komentarze! Thanks! :D

    gryzoń: achh ;-)) takie filmy uwielbiam!

    Aquamarine, bohomazy,Fretek: te spodnie są w rzeczywistości granatowe, troszkę pobawiłam się w Photoshopie i stąd ten zielony odcień ;-)

    balbina: bo uwielbiam kokardy! <3

    baxter77: też myślałam, że berety nie są dla mnie, ale zmieniłam zdanie i pokochałam berety ;-))

    Lola: dziękuję bardzo! ;-)

    Pani La Mome: ależ oczywiście! ;-)

Leave a Reply

