Sweet November

Rozpoczyna się kolejny miesiąc. Listopad. Słodki listopad. Zdałam mapę Europy. Uczę się zadań z rachunkowości i czytam “Makbeta”. Dzisiaj po szkole razem z Pauliną i Moniką byłyśmy na małych zakupach. Kupiłam dwa berety: czerwony i biały oraz brązowe emu. Na dworze coraz chłodniej. Nie zwracam uwagi na wiatr, noszę grube czapki i szaliki. Nie przeszkadza mi mrok za oknem. Wystarczy kubek gorącej herbaty i już robi się cieplej.

shirt – from attic; vest & scarf – diy; trousers – c&a

26 thoughts on “Sweet November

  1. Śliczna koszula i kamizelka, w ogóle super wyglądasz!!
    też muszę sprawić sobie jakiś beret, a emu marzą mi się już od dawna…
    Chciałabym mieć Twój optymizm jeśli chodzi o pogodę, mnie niestety taki chłód i mrok dołuje…nawet herbata wtedy nie pomaga :(

  2. Wkurzają mnie takie przekręcone zdjęcia :P Zakłócają mój odbiór :)
    Podziwiam za nastawienie do zimy. Jakbym miała takie to może jakoś bym znosiła zimno i szybko zapadające wieczory i ubieranie się jak najgrubiej, żeby nie zmarznąć.
    Podoba mi się koszula zestawiona z kamizelką :D Kamizelka podoba mi się szczególnie!

  3. fajnie ;D zawsze chciałam mieć oryginalne emu (no dobra może nie zawsze), jednak póki co musze się zadowalać podróbkami ;))

  4. śliczna koszula ^^
    kurczę, a ja jestem totalnie spłukana po zakupach OO ostatkiem kasy zamówiłam z oriflamu oczojebnie różową szminkę xD

  5. ładnie ;)
    W sumie jesień jest fajna, nawet jak jest zimno i szybko robi się ciemno. Ale herbata może się szybko znudzić… i czytanie książek/magazynów też ;{

  6. dziękuję! ;)) i życzę miłego weekendu!

    Madame Safanduła: moje też ;-) na razie kupiłam podróbki.

    Miuska: musisz się takimi zadowolić, bo ja zamierzam często przekręcać zdjęcia :P a ja uwielbiam ubieranie się na cebulkę ;-))

    Karolina: ja też mam podrobione emu, na oryginalne jeszcze mnie nie stać ;-))

    bohomazy: miło ;-)) ja już tak mam.

    Caramell: ja też jestem spłukana! a muszę zamówić jeszcze z avonu komplet świątecznych kolczyków :D

  7. I have to say that I LOVE YOUR HAIR. And I also love your outfit – the sparkle of the tie is fabulous!

    Thanks so much for stopping by!
    girlwiththebowtie.blogspot.com

Leave a Reply

